BA (Hons) Muoti viestintä ja edistäminen
Norwich University of the Arts
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Norwich, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 17 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* EU: n ulkopuoliset opiskelijat 15 000 puntaa | Ison-Britannian / EU: n opiskelijat: 9 250 puntaa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yleiskatsaus
Aseta itsesi menestyksekkääseen uraansa muotimarkkinoinnissa peruskoulun viestintä- ja myynninedistämiskurssilla, joka kannustaa sinua pyrkimään korkeimpien luovaa tasoa vastaavaksi ja kehittää läheistä sitoutumista muodin edistämisen ja brändäyksen ammatilliseen maailmaan.
Muodin viestintä- ja edistämisosaaminen
Innostus muotiteollisuudelle on ponnahduslauta, josta pääset yksilölliseen keskittymiseen ja suuntaan. Tämä tutkinto on jäsennelty tarjoamaan sinulle joukko ydinosaamista samalla tarjoamalla joustavuutta voit keskittyä alueille henkilökohtaisen mielenkiinnon. Näin voit kehittää vahvan yksilöllisen profiilin, johon onnistunut ura rakentuu.
Sinua kannustetaan ottamaan luovaa lähestymistapaa muotimarkkinointiin. Käytät laajaa valikoimaa analyyttisiä, toimituksellisia, markkinointi- ja ennustustyökaluja sekä innovatiivisia graafisia, 3D- ja digitaalisia tekniikoita tuottamaan alkuperäistä ja vaikuttavaa sisältöä mainoskampanjoihin ja julkaisemaan julkaisuja tulostetussa ja digitaalisessa muodossa.
Muoti viestintä ja edistäminen tulevaisuudessa
Markkinoiden segmentointi, brändäys ja brändinkehitys, myynninedistämisstrategiat ja kilpailijaanalyysi ovat vain osa tekniikoista, joita opit kun rakentaa tietämystänne muotimarkkinoinnista ja kehittää taitoja, jotka tekevät sinulle houkuttelevaksi työnantajille.
Saat mahdollisuuden harjoittaa live-teollisuuden alushousuja johtavien muotimerkkien kanssa ja tuettava, jotta työsi näkyisivät julkaisuissa, kuten Disorder ja The Model Magazine . Työn harjoittelua kannustetaan voimakkaasti, ja opiskelijoille tuetaan alan kokemuksia johtavista muotimerkkeistä, kuten Vivienne Westwood ja Vogue .
Tyypillisiä urapolkuja ovat:
- Muoti Stylisti
- Style Scout
- Trend Forecaster
- Muoti ostaja
- Visual Merchandiser
- Muoti Markkinoija
- Brand Strategist
- Sosiaalisen median strategi
- Creative / Art Director
- Promootiot ja PR
- PR ja Event Manager
- Muotin kirjoittaja
- Muotieditori
- Muoti Blogger
- Muoti Vloggeri
- Muotin kuvittaja
Kurssin sisältö
Vuosi 1
- Tutki muotitrendien teoriaa ja käytäntöä, trendisuunnittelua, markkinointia ja brändäystä sekä historiallista ja nykyaikaista muotitieteellistä kirjoitusta ja journalismia
- Tutustu erilaisiin graafisiin ja havainnollisiin taitoihin perinteisten piirustustekniikoiden ja digitaalisten sovellusten avulla
- Johdanto valokuvaukseen
- Käytä luovaa ja käsitteellistä kykyäsi muotojen muotoiluun ja havaintohankkeisiin
- Suorita kriittiset ja reflektiiviset kirjoitusharjoitukset alan ymmärryksen ja itsetuntemuksen tukemiseksi
2. vuosi
- Laajenna käsitteellistä ja teoreettista tietoisuutta kampanjastrategiatekniikoista, visuaalisesta kaupasta ja elokuvien ja videoiden käyttämisestä myynninedistämistarkoituksessa
- Kehittää yhteistyössä työskenteleviä käytäntöjä muiden kurssien opiskelijoiden kanssa, jotta voidaan tutkia eri suunnittelumedia- ja lajityyppien välistä vuorovaikutusta
- Johdatus digitaaliseen elokuvantekoon ja 3D-digitaaliseen mallinnukseen
- Suunnittele ja luo 360 asteen muotikampanja
- Kehitä ymmärrystä ammatillisesta käytännöstä ammatillisen sävelkorkeuden, verkoston rakentamisen ja itsensä edistämisen aloilla
3. vuosi
- Tunnista tutkimusalue, joka heijastaa aiottua ammatillista käytäntöäsi, joka huipentuu merkittävään ja keskittyneeseen luovan työn joukkoon
- Laajenna käytännöllisyytesi teknisiä, luovia ja johtamistaitoja
- Osallistu live-projekteihin ja kilpailuihin, kuten Graduate Fashion Weekin ja British Fashion Councilin alushousut
- Käsittele ammattitaitoinen työn portfolio asianmukaisissa fyysisissä ja digitaalisissa muodoissa
- Kirjoita tutkimusraportti aiheesta, joka liittyy laajasti muotiin ja omaan henkilökohtaiseen käytäntöösi
Sisäänpääsyvaatimukset
Tyypillisiä UK-tarjouksia
A / AS tasot - GCE
GCE A / AS-tasot 3 A-tason pätevyys luokilla BBB, joista vähintään yksi on oltava taide-, muotoilu- tai mediaan liittyvässä aiheessa. Jos ehdokkaat eivät käytä 3 A-tasoa, NUA harkitsee A-tason / AS-tason ja muiden Taso 3 -tutkintojen yhdistelmiä.
BTEC-laajennettu tutkintotodistus (QCF tai RQF)
Erottelu, ansio, ansio taiteessa, suunnittelussa tai mediassa liittyvässä aiheessa
BTEC-tutkintotodistus (QCF tai RQF)
Distinction *, Distinction * taidetta, muotoilua tai mediaa käsittelevää aihetta
UAL-laajennettu tutkintotodistus
ansio
UAL Level 3 Foundation -opinnot taiteeseen ja muotoiluun
ansio
UAL Level 4 Foundation -opinnot taiteessa ja muotoilussa
Kulkea
Taiteen ja muotoilun korkeakoulututkinto
ansio
Korkeakoulututkinnon suorittaminen (taide ja muotoilu)
Kulkea
Kansainvälinen ylioppilastutkinto
Vähintään 32 pistettä
NUA toivottaa tervetulleiksi kaiken ikäisille hakijoille kaikilta taustoilta. Hakemuksesi arvioidaan ensisijaisesti haastattelussa ja salkun arvioinnissa, joten vaikka sinulla ei ole muodollista pätevyyttä tai täytä tyypillisiä tarjouksia, sitä voi silti kannattaa soveltaa.
Jos opiskelet hakemuksenne aikana ja haastattelu onnistui, on todennäköistä, että saat ehdollisen tarjouksen.
Jos tutkinto, jota opiskelet, ei näytetä, älä huoli, koska voimme hyväksyä muita etukäteen tehtäviä pätevyyttä sekä erilaisia pätevyyksien yhdistelmiä. Ota yhteyttä Student Recruitment Tiimiin, jos sinulla on kysyttävää.
Kansainväliset sovellukset
Hyväksymme pätevyyden kaikkialta maailmasta, jotta löydämme maahantulomme vaatimukset tietystä maasta, tarkista omat kansainväliset sivut.
Useimmilla kansainvälisillä opiskelijoilla on englannin kielen pätevyys. Hakijoilla on oltava vähintään UKVI-hyväksytty IELTS-tenttipistemäärä, joka on yhteensä 6,0, ja kussakin osassa vähintään 5,5. Vastaavat englannin kielen kelpoisuusvaatimukset ovat hyväksyttäviä, kuten IB-englannin kielen A tai B / englanninkielinen kirjallisuus (luokka 4).
Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected], jos haluat keskustella sovelluksestasi erikseen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
- Tutkia muotitrendien ja trendien ennustamisen, markkinoinnin ja brändäyksen teoriaa ja käytäntöä sekä historiallista ja nykyaikaista muotikirjoitusta ja journalismia
- Tutustu erilaisiin graafisiin ja kuvitustaitoon perinteisten piirustustekniikoiden ja digitaalisten sovellusten avulla
- Tutustu valokuvaukseen
- Käytä luovia ja käsitteellisiä kykyjäsi muotityyli- ja kuvitusprojekteissa
- Suorita kriittisiä ja pohdiskelevia kirjoitusharjoituksia vahvistaaksesi alan ymmärrystäsi ja itsetietoisuuttasi.
Vuosi 2
- Laajenna käsitteellistä ja teoreettista tietoisuuttasi kampanjastrategian tekniikoista, visuaalisesta markkinoinnista sekä elokuvien ja videoiden käytöstä mainosvälineenä
- Kehitä yhteistyöhön liittyviä käytäntöjä muiden kurssien opiskelijoiden kanssa tutkiaksesi eri suunnittelumedian ja genrejen välistä vuorovaikutusta
- Tutustu digitaaliseen elokuvantuotantoon ja 3D-digitaaliseen mallinnukseen
- Suunnittele ja luo 360 asteen muotikampanja
- Kehitä ymmärrystä ammatillisesta käytännöstä ammatillisen pitchingin, verkoston rakentamisen ja itsensä edistämisen aloilla.
Vuosi 3
- Tunnista opiskelualue, joka heijastaa suunniteltua ammatillista käytäntöäsi, joka huipentuu merkittävään ja keskittyneeseen luovaan työhön
- Laajenna käytäntöösi liittyviä teknisiä, luovia ja johtamistaitojasi
- Osallistu liveprojekteihin ja kilpailuihin, kuten Graduate Fashion Weekin ja British Fashion Councilin alushousuihin
- Kokoa ammattimainen työportfolio sopivassa fyysisessä ja digitaalisessa muodossa
- Kirjoita tutkimusraportti aiheesta, joka liittyy laajalti muotiin ja omaan henkilökohtaiseen käytäntöösi.
Ohjelman tulos
Monitieteisellä kurssillamme opit yhdistämään uuden analyyttisen, toimituksellisen ja markkinoinnin asiantuntemuksesi haluamiisi luoviin taitoihin, pidät sitten graafisesta suunnittelusta ja kuvituksesta tai elokuvasta ja valokuvauksesta.
Tuloksena on omaperäistä ja mielikuvituksellista sisältöä, joka perustuu kampanjoiden, tapahtumien, lehtien ja median strategioihin, sekä painetuille että digitaalisille.
Galleria
Uramahdollisuudet
Taitoja muotiteollisuudelle
Siellä on mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä muiden NUA-kurssien opiskelijoiden kanssa, mikä antaa sinulle arvokasta kokemusta monitieteisestä työstä, joka on yleistä virastoissa ja muotiteollisuudessa.
Tyypillisiä urapolkuja ovat mm
- Muotistylisti
- Style Scout
- Trend Forecaster
- Muodin ostaja
- Visual Merchandiser
- Muotimarkkinoija
- Brändistrategi
- Sosiaalisen median strategi
- Luova / taiteellinen johtaja
- Promootio ja PR
- PR- ja tapahtumapäällikkö
- Muotikirjoittaja
- Muotieditori
- Muotibloggaaja
- Muoti Vlogger
- Muoti Illustrator
Ideas FactoryNUA:n uratiimiltämme saat myös luovan uran asiantuntijaneuvoja, jotka auttavat sinua suunnittelemaan uraasi.