
BSC (HONS) TAI DIPLOMA MATKAILUMarkkinoinnissa
Muscat, Oman
KESTO
KIELET
Avestan, Englanti
TAHTI
Pyydä vauhtia
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2023
OPISKELUMUOTO
Pyydä tutkimusmuotoa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Omanin matkailukohteiden on oltava kansainvälisesti ja alueellisesti näkyviä kilpailemaan kansainvälisesti ja varmistamaan, että ne täyttävät turistien nykyiset ja tulevat tarpeet. Tämä vaatii enemmän asiakaslähtöisyyden sekä hienostuneiden markkinointikäytäntöjen ja johtamisen painottamista. Markkinointimatkailu eroaa useimpien muiden tuotteiden markkinoinnista, sillä mitä markkinoidaan, on kokemus.
Matkailumarkkinoinnin BSc (Hons) tarjoaa siis monialaisen lähestymistavan, jotta voidaan kehittää matkailualan ammattilaisia, joilla on syvällinen käsitys markkinoinnin kriittisestä roolista liiketoiminnan kasvun tukemisessa.
Ohjelmaan valmistuneet voivat suunnitella ja integroida matkailun markkinointia järjestelmällisesti ja kokonaisvaltaisesti joko yksityisten tai valtion omistamien organisaatioiden kannalta paikallisella, kansallisella, alueellisella ja kansainvälisellä tasolla tunnistettavien kuluttajaryhmien tarpeiden tyydyttämiseksi. Opetussuunnitelma integroi matkailun tutkimuksen, markkinoinnin painopisteen ja yksittäisen opiskelijan kehityksen.