
Muotiviestinnän ja markkinoinnin kolmivuotinen kurssi
Milan, Italia
KESTO
3 Years
KIELET
Italialainen, Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Muotijärjestelmä on segmentoitu ja monimutkainen alue. Se on jaettu hyvin erilaisiin tuoteryhmiin, joissa materiaalit ja teknologiat ovat innovaation vektoreina. Välineitä erottumiseen ovat intohimo, halu tehdä kovasti töitä sekä halu oppia ja kilpailla muodin tuotannon ja jakelun maailmassa. Tällä alalla menestymiseen ei ole täydellisiä reseptejä, mutta on hyödyllistä hankkia erityisiä kieli- ja menetelmätaitoja.
Kurssin johtaja: Patrizia Bolzoni
Patrizia Bolzoni syntyi Milanossa. Hän valmistui Pariisin Sorbonnen yliopistosta ja suoritti kirjallisuuden tutkinnon Milanon Statale-yliopistossa. Muotia ja muotoilua rakastava, urheilun jännityksestä ja muotinäytösten viehätyksestä innostunut Bolzoni on työskennellyt Swatchin, Chantellen, Giorgio Armanin, Sergio Tacchinin ja Dolce & Gabbanan palveluksessa ja kehittänyt monipuolisen ja monitahoisen uran markkinoinnin, myynnin ja viestinnän alalla. Hän on aina utelias uutta kohtaan ja uskoo tulevaisuuteen, kauneuteen ja sanoihin. Hän on melko menestynyt bloggaaja (www.villeggiatura20100.com), joka kertoo ironisella ja hyväntahtoisella ilmeellään Milanon kaupungin vilkkaan sukupolven elämästä ja vastoinkäymisistä.
opettajat
Osa luennoistamme
- Patrizia Bolzoni: D&G ,liiketoimintayksikön johtaja, brändijohtaja, muoti- ja lifestylebloggaaja.
- Giuliana Parabiago: Muoti- ja lifestyle-toimittaja, jolla on merkittävää kokemusta toimituksellisesta ja digitaalisesta sisällöstä sekä suurten ja pienten tapahtumien järjestämisestä.
- Simona Baroni: Dolce & Gabbana: Group PR Communication Director Dolce Gabbana
Ammatilliset mahdollisuudet
Valmistunut pystyy käsittelemään muotijärjestelmän syvästi muuttuvaa skenaariota roolien kanssa, jotka pystyvät yhdistämään luovat hahmot johtaviin hahmoihin, kiitos talous-liiketoiminnan lähestymistavan, luovuuden ja innovatiivisuuden kielen ja tavat, joita tarvitaan brändin hallinta tai start-up-yrityksen perustaminen. Uusia poikkitieteellisiä rooleja avataan, jotka liittyvät ekologisesti kestävien materiaalien tutkimukseen, viestintään, jakeluun ja markkinointiin kuten trendien ennustaja, taidejohtaja, tiedottaja, imagokonsultti, muotibloggaaja, muotipäällikkö, muodin ostaja, visuaalinen merchandiser.
Ihanteelliset opiskelijat
Tämä kurssi on suunnattu hakijoille, joilla on ylioppilastutkinto sekä italialaisista ja ulkomaisista yliopistoista. Heitä ohjaa intohimo muotoilua, tyyliä ja pukua kohtaan ja innokkaita aloittamaan ura kansainvälisen muotijärjestelmän maailmassa.
Uramahdollisuudet
Valmistunut pystyy käsittelemään muotijärjestelmän syvästi muuttuvaa skenaariota roolien kanssa, jotka pystyvät yhdistämään luovat hahmot johtaviin hahmoihin, kiitos talous-liiketoiminnan lähestymistavan, luovuuden ja innovatiivisuuden kielen ja tavat, joita tarvitaan brändin hallinta tai start-up-yrityksen perustaminen. Uusia poikkitieteellisiä rooleja avataan, jotka liittyvät ekologisesti kestävien materiaalien tutkimukseen, viestintään, jakeluun ja markkinointiin kuten trendien ennustaja, taidejohtaja, tiedottaja, imagokonsultti, muotibloggaaja, muotipäällikkö, muodin ostaja, visuaalinen merchandiser.
Opetussuunnitelma
Ensimmäisenä vuonna käsitellään muotimaailman viestinnän ja markkinoinnin tutkimuksen yleisen viitekehyksen johdantoelementtejä: muotihistoriasta taidehistoriaan, joukkomediateoriasta mainosviestintään, suunnittelumetodologiasta muotoilun hallintaan ja perusteista. taloudesta johtamiseen.
Toisena vuonna opiskelijat kehittävät tietoa liittyen brändisuunnitteluun, julkaisuun, integroituihin uusiin mediateknologioihin ja markkinointitutkimukseen.
Kolmantena vuonna käsitellään erityisaiheita, kuten viestinnän etiikkaa ja kestävyyttä, ja perehdytään uuden integroidun median käyttötekniikoihin. Johtamisen ja yrittäjyyden koulutuksen suorittamiseksi tutkitaan jakeluverkostoja, luovuuden ja yksityisyyden suojalainsäädäntöä sekä yritysten rahoitusmenetelmiä.
Pääsymaksut
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.