MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Raffles Milan - International design institute Muotiviestinnän ja markkinoinnin kolmivuotinen kurssi
Raffles Milan - International design institute

Muotiviestinnän ja markkinoinnin kolmivuotinen kurssi

Milan, Italia

3 Years

Italialainen, Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

Pyydä lukukausimaksuja

Kampuksella

Johdanto

Muotijärjestelmä on segmentoitu ja monimutkainen alue. Se on jaettu hyvin erilaisiin tuoteryhmiin, joissa materiaalit ja teknologiat ovat innovaation vektoreina. Välineitä erottumiseen ovat intohimo, halu tehdä kovasti töitä sekä halu oppia ja kilpailla muodin tuotannon ja jakelun maailmassa. Tällä alalla menestymiseen ei ole täydellisiä reseptejä, mutta on hyödyllistä hankkia erityisiä kieli- ja menetelmätaitoja.

Kurssin johtaja: Patrizia Bolzoni

Patrizia Bolzoni syntyi Milanossa. Hän valmistui Pariisin Sorbonnen yliopistosta ja suoritti kirjallisuuden tutkinnon Milanon Statale-yliopistossa. Muotia ja muotoilua rakastava, urheilun jännityksestä ja muotinäytösten viehätyksestä innostunut Bolzoni on työskennellyt Swatchin, Chantellen, Giorgio Armanin, Sergio Tacchinin ja Dolce & Gabbanan palveluksessa ja kehittänyt monipuolisen ja monitahoisen uran markkinoinnin, myynnin ja viestinnän alalla. Hän on aina utelias uutta kohtaan ja uskoo tulevaisuuteen, kauneuteen ja sanoihin. Hän on melko menestynyt bloggaaja (www.villeggiatura20100.com), joka kertoo ironisella ja hyväntahtoisella ilmeellään Milanon kaupungin vilkkaan sukupolven elämästä ja vastoinkäymisistä.

opettajat

Osa luennoistamme

  • Patrizia Bolzoni: D&G ,liiketoimintayksikön johtaja, brändijohtaja, muoti- ja lifestylebloggaaja.
  • Giuliana Parabiago: Muoti- ja lifestyle-toimittaja, jolla on merkittävää kokemusta toimituksellisesta ja digitaalisesta sisällöstä sekä suurten ja pienten tapahtumien järjestämisestä.
  • Simona Baroni: Dolce & Gabbana: Group PR Communication Director Dolce Gabbana

Ammatilliset mahdollisuudet

Valmistunut pystyy käsittelemään muotijärjestelmän syvästi muuttuvaa skenaariota roolien kanssa, jotka pystyvät yhdistämään luovat hahmot johtaviin hahmoihin, kiitos talous-liiketoiminnan lähestymistavan, luovuuden ja innovatiivisuuden kielen ja tavat, joita tarvitaan brändin hallinta tai start-up-yrityksen perustaminen. Uusia poikkitieteellisiä rooleja avataan, jotka liittyvät ekologisesti kestävien materiaalien tutkimukseen, viestintään, jakeluun ja markkinointiin kuten trendien ennustaja, taidejohtaja, tiedottaja, imagokonsultti, muotibloggaaja, muotipäällikkö, muodin ostaja, visuaalinen merchandiser.

Lue lisää instituution verkkosivuilta

Ihanteelliset opiskelijat

Uramahdollisuudet

Opetussuunnitelma

Pääsymaksut

English Language Requirements

Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä