BA (Hons) Mainonta ja brändisuunnittelu
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Herätä tuotteet ja palvelut elämään visuaalisten tarinoiden avulla. Tämä kurssi antaa opiskelijoille taitoja kehittää kriittinen ja kontekstuaalinen ymmärrys mainonnasta ja brändisuunnittelusta. Yhteistyössä opiskelijat huomaavat, miten ala muuttuu kehittyvien tekniikoiden avulla, ja keksivät innovatiivisia tapoja ratkaista luovia ongelmia.
Tällä kurssilla tutkitaan, miten visuaalisia tarinoita käytetään tuomaan tuotteet ja palvelut elämään. Kurssilla opiskelijat oppivat kehittämään brändiviestintää, sosiaalisen median sisältöä, markkinointistrategiaa ja vuorovaikutteista kokemusta perinteisempien painopohjaisten mainoskampanjoiden rinnalla.
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Opiskelijamme oppivat teollisuuden kanssa harjoittamalla ammatillista harjoittelua koko kurssin ajan. Viimeisten kolmen vuoden aikana olemme työskennelleet maailmanlaajuisten tuotemerkkien, kuten Sky, Barclays ja The O2, kanssa sekä johtavien luovien studioiden, kuten Moving Brands, Studio Blup, Kin+Carta ja JKR, kanssa. Viimeksi meillä oli etuoikeus työskennellä Applen kanssa näyttelyssä nimeltä Unsigned Stories.
Tärkeimmät syyt hakea
- Työskentele alan ammattilaisten kanssa koko kurssin ajan.
- Mahdollisuudet osallistua live -projekteihin.
- Harjoittelusopimukset Applen, Sky Creative Agencyn ja Barclaysin kaltaisten kanssa.
- Opi ammatillisia taitoja, kuten pitching, tiimityö ja projektinhallinta.
- Työskentele luovien teknologioiden innovaatioiden kärjessä.
- Kehitä ammatillinen portfolio huolellisesti jäsennellyn oppimismatkan kautta.
Ihanteelliset opiskelijat
Pyrkivät brändin tarinankertojat, jotka haluavat kuljettaa tuotteita ja palveluita monipuolisten luovien strategioiden avulla.
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
Tämän vuoden tarkoituksena on voimaannuttaa sinua mainostajana ja brändistrategina. Se keskittyy ydintaitojen kehittämiseen ja auttaa sinua ymmärtämään mainontaan ja brändäykseen liittyviä keskeisiä käsitteitä ja ideoita.
Tutkit tieteenalan historiallista kontekstia ja tutkit luovia periaatteita tutkimalla alan standardien mukaisia suunnitteluprosesseja. Vuosi päättyy täydellisen strategisen mainoskampanjan luomiseen.
Vuosi 2
Toinen vuosi on tutkivampi. Tutkit ja haastat tieteenalan konventioita ja teet yhteistyötä muiden muotoilukäytännön laitoksen opiskelijoiden kanssa.
Voit valita joukosta yksiköitä, jotka on suunniteltu edistämään poikkitieteellisiä käytäntöjä ja tutkimaan tieteenalojemme uusia käytäntöjä, kuten sosiaalisen median sisällön luomista, yleisön osallistumista ja vuorovaikutusta sekä kokemusten suunnittelua.
Vuoden lopussa osallistut sarjaan live-projekteja suurten asiakkaiden kanssa, kuten WWE, Barclays, Shelter, MBNA Thames Clippers ja Generator Hostels.
Vuosi 3
Viimeisenä vuotenasi on kyse taitojen kehittämisestä, jotta voit todella olla yhteydessä yleisöösi.
Personoit harjoituksesi ja esität ideoita maailmalle. Kirjoitat väitöskirjan ja luot tutoreiden tuella sarjan itseohjautuvia projekteja.
Tämä on tilaisuus tutkia mainontaan ja brändäykseen liittyviä henkilökohtaisia kiinnostuksen kohteita. Valmistumiseen valmistautuessasi teet myös yhteistyötä toimialakumppanin kanssa ja valmistelet portfolion ja materiaalit, joita tarvitaan työn ammattimaiseen esittämiseen.
Keskeiset opintoaiheet
- Brändäys ja identiteetin suunnittelu
- Copywriting ja luova strategia
- Kampanjan kehittäminen
- Sosiaalisen median sisällöntuotanto ja strategia
- Tiimityöskentely ja projektinhallinta
- Vuorovaikutuksen suunnittelu
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Kun valmistut mainosalan tutkinnostamme, voit työskennellä seuraavissa työtehtävissä luovilla aloilla:
- Luova johtaja
- Copywriter
- Digitaalinen suunnittelija
- Brändin strategi
- Brändin kommunikaattori
- Luova teknikko
- Sosiaalisen median sisällöntuottaja