Markkinoinnin kandidaatti
Saint Mary's University of Minnesota
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Winona, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
9 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 42 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2024
* Lukukausi 2019-20
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Markkinointimajuri
Saint Maryn markkinoinnin pääaine valmistaa opiskelijoita erilaisiin mainonnan, markkinoinnin johtamisen, markkinointitutkimuksen tai myynnin uraan.
Kurssityössä tutkitaan nykyaikaisten markkinatalouksien vaihtoprosessia ja vaihtoinstituutioita. Markkinointikurssityö kattaa sekä käyttäytymiseen liittyvät että määrälliset näkökohdat tuotteiden, palvelujen ja ideoiden markkinoinnissa globaaleilla markkinoilla.
Paranna kokemustasi
Markkinoinnin pääaineena opiskelevat opiskelijat suorittavat usein kaksois- tai sivuaineen strategisen viestinnän, digitaalisen graafisen suunnittelun tai suhdetoiminnan.
Uramahdollisuudet
Mainonta-, markkinointi- ja PR-johtajat; ostajat ja ostajat; johtaminen; Konsultit; markkina- ja kyselytutkimukset; myynnin esimiehet; ylimmät johtajat.
Opetussuunnitelma
Tutkintovaatimukset
Markkinointipäällikkö, BA
A. Kaikki seuraavat:
- AC222 Accounting Concepts (3 op)
- BU215 Business Statistics (3 opintopistettä)
- BU243 yritystietokonesovellukset (3 opintopistettä)
- BU285 kansainvälinen liiketoimintaympäristö (3 opintopistettä)
- BU312 Business Law I (3 op)
- BU452 strateginen johtaminen (3 opintopistettä)
- EC261 Mikrotalouden periaatteet (3 op)
- EC262 makrotalouden periaatteet (3 op)
- FN341 Corporate Finance (3 op)
- MG219 johtamisperiaatteet (3 op)
- MK217 Markkinoinnin periaatteet (3 op)
- PH362-liiketoiminnan etiikka (3 opintopistettä)
B. Matematiikka: yksi seuraavista:
- (joko M148 ja M149 tai M145 tai M151):
- M145 äärellinen matematiikka (3 op)
- M148 Calculus I esilaskulla (osa 1) (4 op)
- M149 Calculus I esilaskulla (osa 2) (4 op)
- M151 Calculus I (4 op)
C. Kaikki seuraavat:
- MK352 Digital and Social Analytics (3 op)
- MK360:n kuluttajakäyttäytyminen (3 opintopistettä)
- MK371 ammattimainen myynnin ja myynnin hallinta (3 opintopistettä)
- MK372 Mainonta ja promootiot (3 opintopistettä)
- MK411 Markkinointitutkimus (3 op)
- MK434 Markkinoinnin hallinta (3 op)
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Galleria
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.