
Markkinointi
Medellín, Kolumbia
KESTO
KIELET
Espanja
TAHTI
Pyydä vauhtia
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jan 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Salazar y Herrera University Institution - IUSH: n markkinointiohjelmassa on vankka humanistinen koulutus, joka kulkee käsi kädessä integroidun tiedon ja tekemisen kanssa, heijastamalla itsensä ammattilaiseksi, joka on avoin maan trendeille ja jolla on laaja sosiaalinen ja eettinen muoto, joka avulla voit luoda tai johtaa pientä ja keskisuurta yritystä laajojen markkinointikonseptien avulla ja ilmaisemalla markkinoinnin ja kuluttajan kehitystä koskevat uudet suuntaviivat ottaen huomioon, että suhdemarkkinointi on erottava piirre globalisoituneessa ja kilpailluilla markkinoilla.
Ohjelma korostaa heidän koulutustaan strategisella alalla, joka on jäsennelty prosessien suuntaan ja hallintaan, ja kokonaisvaltainen visio organisaatioiden kansallisista ja kansainvälisistä markkinoista.
IUSH-yliopiston markkinoinnin ammattilainen on koulutettu luomaan risteys markkinoinnin ja suhdetoiminnan välille, joka on pätevä ohjaamaan ja luomaan nykyisiä ja innovatiivisia strategioita, joiden tarkoituksena on lisätä yritysten kannattavuutta.