
Bs markkinoinnissa
Loudonville, Yhdysvallat
KESTO
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Sienan markkinointi tutkinto antaa kilpailuedun uran pakattuja tuotteita, urheilu markkinointi, kansainvälinen markkinointi, sähköinen kaupankäynti (sosiaalinen media markkinointi), mainonta, konsultointi ja myynti. Meidän lähestymistapamme sisältää käytännön kokemusta paikallisten yritysten ja akateemisen tutkimuksen tiedekunnan, mikä parantaa meidän opiskelijoiden palkkaa potentiaali ja etenemisen mahdollisuuksia.
Sienan markkinointi opetussuunnitelma antaa sinulle tiedot ja taidot tunnistaa markkinoinnin mahdollisuuksia ja kehittää markkinoinnin strategioita kannattavasti jatkaa näitä mahdollisuuksia. Siena, sinun kurssien altistaa suuria käsitteitä, taitoja ja työkaluja, sinun uran markkinoinnin tai jatko liiketoiminnan ohjelmia.
Miksi tutkimus markkinointia Siena?
Koska Siena markkinointi suuri, sinun kursseja antaa sinulle paljon markkinoinnin osaamista, mutta he antavat myös paljon mahdollisuuksia soveltaa taitojasi tosielämän markkinoinnin ja liiketoiminnan ongelmia. Voit kehittää viestintä, ihmissuhde, ja ajattelun taidot, jotka johtavat kriittiseen ajatteluun, monimutkainen päättelyä, ja äänen päätöksentekoon. Saat myös työskentelemään tiiviisti professorit ja on runsaasti mahdollisuuksia työharjoitteluun. Voit myös liittyä Sienan luku American Marketing Association (AMA).
Marketing Research Lab
Sienan School of Business Marketing Research Lab tarjoaa state-of-the-art tilat opiskeleville yritystilastoihin, markkinointitutkimus ja markkinoinnin / edistämiseen. Täällä opiskelijat työskentelevät ryhmissä ja saada multimedia-teknologian ja ohjelmistojen myös tilastollinen analyysi paketteja ja maantieteellisen tietojärjestelmän ohjelmisto.
Uran markkinointi
Markkinoinnin tärkeä sopii uran urheilun, kansainvälinen, ja yritysten markkinointi; kansainvälinen markkinointi; sähköinen kaupankäynti; mainonta; julkiset suhteet; konsultointi; jälleenmyynti; myynti ja hallinta; ja markkinointitutkimus.
Ohjelmassa korostetaan
- Learning toimintaan kuuluu luentoja, lukemat, keskusteluja, tapaustutkimuksia, reaalimaailman projekteja ja tietokonesimulaatioiden.
- Tiedekunnan sitoutunut opetuksen, oppimisen ja ohjauksen jälkeen valmistumisen.
- Pienet luokkakoot, jotka tarjoavat räätälöityjä oppiminen ja tiiviimpään vuorovaikutukseen.
- Laaja valikoima asianmukaisia ja ajantasaisia valinnaisia kursseja.
- Student-tiedekunnan tutkimus johtaa julkaisuja akateemisissa julkaisuissa ja esityksiä alueellisella, kansallisella ja kansainvälisissä konferensseissa.
- Kokemuksellinen oppiminen käytäntöjä yhteistyössä yritysten ja harjoittelumahdollisuuksia.
- Varsinainen markkinointi colloquium, joka esittelee opiskelija ja tiedekunnan tutkimus.
Vaatimukset Major (30 op.)
- MGMT211 - Management 3 op.
- MRKT212 - markkinointi 3 op.
- MRKT324 - Kuluttajat 3 op.
- MRKT334 - Kansainvälinen markkinointi 3 op.
- MRKT336 - Marketing Research Methods 3 op.
- MRKT435 - Marketing Management 3 op.
JA
Markkinointi valittavien (9 op.)
- BUDV450 - Organisaation Strategia 3 op
Success tilastot
- 74% osallistuvien opiskelijoiden harjoittelupaikkoja
- 25% alumni sanoa Siena yhteys johti ensimmäisen tai nykyinen työ
- Yksi kolmesta markkinoinnin suurten opiskella ulkomailla
- Fuksi säilyttäminen korko on 88%
- 96% Vastavalmistuneiden työskentelee tai tutkijakoulu
Skills kehitetty
- Conduct markkinointi analyysi
- Kehittää ja toteuttaa markkinoinnin strategiat
- Arvioimaan ja parantamaan markkinointistrategioita
- johto
- Kriittinen ajattelu
- Luova ajattelu
- Kirjalliset ja suulliset viestintätaidot
- Ryhmätyö
- etiikka
- Sosiaalinen vastuu
ura valmistelu
Sienan markkinointi tutkinto antaa valmistelun jatko-ohjelmia ja erilaisia teollisuuden ja uran lukien: pakatut tavarat, palvelut, urheilu markkinointi, kansainvälinen markkinointi, sähköinen kaupankäynti (sosiaalinen media markkinointi), yritysten markkinointi, mainonta, suhdetoiminta, konsultointi, vähittäiskaupan, myynti ja hallinta, markkinointi tutkimus, markkinointi analytiikan ja yrittäjyyteen markkinointi.
Työnantajat valmistuneista
- Bose Corporation
- Chicago Cubs
- Condé Nast
- ESPN
- Gap, Inc.
- GE
- Golub Corporation
- IBM
- KPMG
- Madison Square Garden Company
- Mattel
- MetLife Stadium
- NBC Universal
- Nestlé
- New York Mets
- Northwestern Mutual
- Notre Dame
- PepsiCo
- Saks Fifth Avenue
- Sony
- St. Jude n lastensairaalassa
- Travelers Companies, Inc.
- UPS
- Verizon
Työharjoittelu Sites
- Albany Broadcasting Company
- BBL Rakentamispalvelut
- GE
- GlobalFoundries
- IBM
- KPMG
- Merrill Lynch
- NBC
- Nestlé
- New Jersey Nets
- Nielsen Company
- Price Chopper
- Pfizer
- SiriusXM Satellite Radio
- Special Olympics New York
- KOHDE
- Metropolitan Museum of Art
- Tri-City Valley Kissat
Ammattinimikkeet Vastavalmistuneiden
- Tuotepäällikkö
- Konsultti
- Väestöntutkimus Analyst
- Digital Communications koordinaattori
- Digitaalinen Engagement Specialist
- Digital Media Planner
- Johtaja Tuotekehitys
- International Sales Manager
- Johtaja
- Market Analyst
- Media Specialist
- Kansantalous Manager
- Tuotemarkkinointipäällikkö
- Projektikoordinaattori
- Promotion ja markkinointipäällikkö
- Research Analyst
- Senior markkinointikoordinaattori
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.