Erityisopetuksen BA - Kognitiivinen vamma K-12-opettajan sertifiointiin
Siena Heights University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Adrian, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 545 / per credit
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Johdanto
Erityisopetusohjelman ensisijainen tavoite on kehittää itsevarmoja, uteliaisia ja ajattelevia opettajia, jotka ovat perustuneet oppimisvaikeuksien ja kognitiivisten häiriöiden laajuuteen ja syvyyteen.
Erityisopetusohjelman filosofia perustuu uskomuksiin, jotka vaikuttavat opetustarjonnan luonteeseen ja sisältöön. Painopisteenä on käytännön soveltamisen yhdistäminen teoreettiseen keskusteluun ja oikeudellisiin/eettisiin näkökohtiin vammaisten lasten oppimisen helpottamiseksi.
Siena Heights UniversityFilosofia erityisopetuksen opiskelijoiden valmistamisesta opettamaan kognitiivisista vammoista kärsiviä henkilöitä perustuu 10 pääkohtaan:
- Koulutus on kaikille yksilöille.
- Kognitiivisen vajaatoiminnan omaavia henkilöitä palvellaan paremmin, kun ohjelmat määräytyvät yksilöllisten oppimistarpeiden eivätkä kategoristen merkintöjen perusteella.
- Tarkat tiedot ovat koulutusohjelmien liikkeellepaneva voima ja koulutusohjelman tavoitteiden ja tavoitteiden perusta.
- Kognitiivisen vajaatoiminnan omaavien henkilöiden on oltava käytettävissä koko harjoittelujakson ja kaikkien koulutus- ja yhteisöresurssien. Vähiten rajoittavan sijoituspaikan määrittämisen tulee perustua arviointitietoihin.
- Kognitiivisen vajaatoiminnan omaavien koulutus tulee aloittaa mahdollisimman varhain ja jatkaa niin kauan kuin on tarpeen. Kaikilla elämän osa-alueilla siirtymät kaudesta toiseen ovat kriittisiä.
- Ohjelman opettajankoulutuksen hakijoiden valmentamiseksi opettamaan kognitiivisia vammaisia henkilöitä tulisi kattaa kaikki oppimisen osa-alueet, mukaan lukien akateeminen, sosiaalinen, jokapäiväinen elämä ja ammatillinen koulutus. Ohjelman tulee perustua tutkimustietoihin ja parhaisiin käytäntöihin.
- Vakio-opetussuunnitelma on perusta yksilöllisen koulutusohjelman rakentamiselle kognitiivisista vammaisille henkilöille.
- Koulut, samoin kuin opettajat ja muut koulun ammattilaiset, ovat olennainen osa yhteisöä. Erityisopettajan tulee tarjota sekä suoria että välillisiä palveluja ja tukea yhteisölle.
- Opettajankoulutusohjelman tehtävänä on vastata Michiganin yksilöiden koulutustarpeisiin.
- Michiganin opetusministeriön standardien, Michiganin erityisopetuksen hallinnollisten sääntöjen (MARSE) ja nykyisten parhaiden käytäntöjen tulisi olla alusta, jolle opettajankoulutusohjelma rakentuu. Ohjelman tavoitteena on tarjota johtajuutta parannetun opetusohjelman kehittämisessä.
Akkreditointi
Siena Heights UniversityKoulutusosastolle myönnettiin kouluttajien akkreditointineuvostolta (CAEP) kansallinen akkreditointi seitsemäksi vuodeksi keväästä 2020 kevääseen 2027. Tämä akkreditointi todistaa, että nimetyt ammatilliset alustavat sertifiointiohjelmat ovat osoittaneet kaikkien CAEP:n standardien noudattamisen.
Ohjelman erot
- Valmistuneiden vuokrausaste 100 prosenttia;
- Yhteensä 74 prosentilla kursseista on kliinistä kokemusta;
- Opetuksen käytännön mallinnus.