MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Staffordshire University Ba mainonnan ja brändin hallinta
Staffordshire University

Ba mainonnan ja brändin hallinta

Stoke-on-Trent, Yhdistynyt kuningaskunta

0 Years

Englanti

Täysaikainen, Osa-aikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Aug 2023

Kampuksella

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Lue lisää

Johdanto

BA Mainonta ja Brand Management

Oletko luova ja hyvä kommunikaattori, jossa on paljon hyviä ideoita? Meidän BA (Hons) Mainonta ja Brand Management kurssi antaa sinulle laajan joukon taitoja kehittää uran tässä nopeatempoisessa luovan teollisuuden.

Kurssikuvaus

Meidän studio peilit virasto ympäristö, luoda joustava työskentely vyöhykkeiden ja projektin tilat alan vakio-ohjelmiston, joten voit saada käytännön kokemusta, että työnantajat arvosta. Ja meidän Lontoon ja New Yorkin Agency Programme jolla voit työskennellä "livenä" alushousut huippu virastot, kuten Fallon, Profero, 23Red, kyllä ​​Agency, Bandujo New York, Collective, BBH, Pearlfisher ja Havas Worldwide.

Kurssi toimitetaan kokeneet tutorit, jotka ovat parhaillaan luova johtajat ja viraston harjoittajia. Teollisuus harjoittelu ja virasto vierailut lisää teidän kehitykseen. Opit noin mainoskampanjoita, strategia ja suunnittelu, ideointia, integroitu viestintä, taiteen suuntaan ja copywriting.

Opit tuntemaan keskeisiä käsitteitä ja käytäntöjä, jotka tukevat onnistunut mainonnan ja brändin viestintää. Saat kokeilla ideoita, luovaa ajattelua, ja viestintä ja tutkia näiden alueiden kautta luovia ratkaisuja.

Kehotamme sinua tutustua visuaalisen viestinnän ja teoreettisia kysymyksiä esille suhdetta mainonnan, brändit, markkinointi ja kysymyksiä kestävyyden. Opit yhdistää strategian, suunnittelun ja luova käytäntö. Ja voit kehittää oman teollisuuden yhteyksiä, verkkoja ja sijoitus mahdollisuuksia.

Sinulla on myös mahdollisuus muokata salkun. Sinun tarkastella luovia ideoita, tutkimusta ja monialaisia ​​ratkaisuja luovaa lyhyt. Voit myös tutkia strategista merkitystä tulevaisuuden varautumisesta ".

Graduate kohteet

Meidän Mainonnan ja Brand Management tutkinto on vahva alumniverkostossa liittyy sosiaalisen median ryhmiin. Valmistuneet kurssin työskentelevät monenlaisia ​​viraston rooleja paikallisesti ja valtakunnallisesti - joidenkin niinkin kaukana kuin Euroopassa, USA: ssa ja Kiinassa.

Pääsyvaatimukset

Tyypillisiä UCAS Tarjous: 260. BTEC: MMM. Säätiö Diploma in Art and Design Merit. Kaikki hakijat kutsutaan haastatteluun. Jos olet parhaillaan taiteen ja muotoilun kurssin e. g. Peruskurssilla, tason, AVCE jne tuokaa teidän salkun työtä. Kuitenkin, se ei ole tärkeää, että sinulla on portfolio hakea kurssille. Etsimme muilta aloilta, jotka ovat innostuneita mainonnasta.

Opetus ja oppiminen

Mainonnan ja Brand Management kurssin Staffordshiren yliopistossa keskittyy tutkimaan luovuuden ja käytäntö tutkimuksen, teorian ja studio hankkeita. Erilaisia ​​menetelmiä käytetään kehittää ja arvioida opiskelijan oppimista ja etenemistä. Ne on kaikki suunniteltu vahvistamaan strategiaamme yhdistää henkisen ja kokemuksellisen prosessien oppimisen luova studio ympäristössä niin, että opiskelijat luottavat ja kokemusta mainonnan liiketoimintaympäristö ennen valmistumista hyvin kehittyneet luovaa.

Meidän kurssi on sitoutunut rakentamaan meidän opiskelijoiden luottamus toimivaltaansa viestinnän. Erinomainen opiskelija henkilökunta suhde mahdollistaa jokaisen oppilaan tuettava kehittämään keskeisiä taitoja ja lähestymistapoja jokaisen osa prosessia. Kullakin tasolla meidän opiskelijat altistuvat, jotta yhä monimutkaisempia haasteita niiden kyky kommunikoida ajatuksiaan, joko esittely tutkimustulosten heidän ikäisensä, kirjallinen akateeminen argumentti tai, kun on kyse käytännön lyhyt, viestintään luovia käsitteitä asiakkaalle.

Laaja sekoitus opetusmenetelmien käytetään jotka kuuluvat seuraaviin ryhmiin:

  • Studio Opetus tapahtuu omistettu studioissa. Sillä edistetään merkittävästi heidän riippumattomuuttaan oppijana ja teollisuuden lähestymistapoja.
  • Luennot, myös alan ammattilaisia.
  • Seminaarit ja keskusteluryhmiä.

Group kritiikkiä. Opiskelijat esittelevät työn osa henkilöstöä ja opiskelijoita, tilanneselvityksen. Aktiivinen osallistuminen kritiikit tarjoaa arvokkaan mahdollisuuden kehittää luottamusta esityksen ja viestintätaidot. Tutorials palautteen edistymisestä sekä kannustaa analyysia ja pohdintaa.

Tekninen opetus ohjelmisto jne opettanut tekninen opetus joukkue. Opintokäyntejä tapahtuvat virastojen, kuten Fallon, Dbi, Crayon Lontoossa ja Bandujo New Yorkissa, voimme myös käydä, näyttelyitä ja konferensseja, sekä perehdyttää opiskelijat alan yhteyksiä ja työtapoja.

Olemme sitoutuneet kehittämään ja ylläpitämään ammatillinen työote ja meidän opiskelijoiden odotetaan käyttää kaikkia myönnettyjen oppimisen aikaa työstä / käytännön / tutkimusta kaikilla moduulien open access studio ympäristössä.

Ensimmäisen vuoden kurssin perehdytään säätiöiden ja keskeiset taidot ja niihin liittyvät alan käytännöt sekä diagnosoinnissa opiskelijan nykyinen taitopohjaa. Opiskelijat tulevat mukana kaikilla luovan prosessin ensimmäinen suppea lopulliseen tuotantoon. Pääpaino on etenemiseen kohti kykyä itse hallita projektin työtä.

Moduulit toisena vuonna edistää itsenäisempi hankkeen suuntautunut liikennemuotojen opiskelua, ja opiskelijat kehittävät edelleen ymmärrystä mainonnan strategia, copywriting ja digitaalisten alustojen sekä eettiset kysymykset. Mutta lisätukea sekä valvonta ja keskittyminen taitojaan salkun meidän opiskelijoiden ne alkavat kehittää osaamisen taitojen määrittelemiseksi alan sisällä ja opetella käyttämään näitä tehokkaasti joko yksin tai osana luova tiimi. Tämä on tuonut yhteen meidän Lontoon viraston Workshop Week, joka tapahtuu kunkin vuoden lopussa.

Viimeisen vuoden kurssin kaikkein moduulit ovat Studio-pohjainen ja usein keskitytään lyhyen asettamat moduulin johtaja, ulkoinen virasto, elävää asiakas tai kilpailua lyhyt. Tällainen oppimisen mallin keskittyy kehittämään luovaa näkemystä ja tutkimuksen prosessi, joka johtaa tehokkaaseen asiakkaalle piki, joka arvioidaan. Tämä koettelee opiskelijoille kykyjä vastaan ​​prosesseissa käytetään teollisuudessa.

Jos he haluavat, meidän opiskelijat voivat viettää alkupuoliskolla viimeisellä luokalla opiskelevat samoja moduuleja (opetetaan Englanti) kumppanimme kurssin mainosalan rahoitettu Werbe Akademie Wien.

Arviointi

Mainonnan ja Brand Management tietysti joukkue on kehittänyt tehokkaita ja asianmukaisen arvioinnin menetelmiä ja strategioita kunkin moduulin, näitä strategioita tiedot on luotu välillä keskusteluja alan ammattilaisten esikuva-mainonnan torjumiseksi teollisuuden käytäntöjä.

Useimmat moduulit suorittaa yhden arviointiin liittyvät tehtävät / toimet. Toimittaminen kursseista - jonka luonne määräytyy hankkeen alushousut asettaa sisällä moduulin, mutta joka voi olla mitä tahansa yhtä tai useampaa seuraavista osista:

  • Työkirjoja tai lokit, dokumentointia prosessi tuottaa, kehittää ja ratkaista ajatuksia ja ideoita ja osoittaa vaikutus tutkimuksen käytännön työhön
  • Studio konseptin kehitys levyt ja salkut
  • Tutkimus tiedostoja, dokumentointi keräystä, lajittelua ja esittämistä tutkimusaineistoa
  • Luovia ratkaisuja ammattimaisesti esitetty edellyttämässä muodossa tehtävän, projektin tai lyhyt
  • Essee tai raportti, kirjallinen annettujen ohjeiden mukaisesti, että sanamäärä ja havainnollistettu edellyttämä toimeksianto
  • Pitch Esittely

Kurssin tiimi ovat vakuuttuneita siitä, että yhdennetty lähestymistapa arviointi varmistaa, että epäyhtenäinen lähestymistapa tukee erilaisia ​​oppijoita ja että tulokset kehittää opiskelijan valmiuksia toimia tehokkaasti vuonna `reaalimaailman" alan tilanteesta.

Työllistymismahdollisuudet

Koska meidän 360-asteen luova ja strateginen lähestymistapa mainontaan meidän valmistuneet ovat teollisuuden valmiita.

Mainonta ja Brand Management on Staffordshiren yliopistossa on korkea työllistettävyyden ennätys. Yli 62% valmistuneista mennä suoraan mainosalan suorittamisen jälkeen tutkinto, nousi yli 90% kolmen vuoden kuluttua.

Meidän painopiste on kehittää tutkinnon kanssa keskeisten mainonnan ja brändin hallinta taitoja kuten luova käytäntö, huomioon suunnittelussa ja tutkimuksen taitoja.

Koska meidän osallisuudesta ammatillisten järjestöjen, kuten D & AD (suunnittelijat ja taide johtajat yhdistys), IPA (Institute of harjoittajien mainonta) ja Ed-Com (European Institute for Commercial Communications koulutus) sekä Mainostoimistot paikallisesti, kansallisesti ja kansainvälisesti, meidän opiskelija osaa hyödyntää näitä yhteyksiä ja teollisuuden yhteyksiä samalla radalla ja valmistumisen jälkeen.

Kaikilla tasoilla ja moduulit pyrimme tarjoamaan tutkinnon kriittistä tietoisuutta tutkiva oppiminen, jollei tietojen ja taitojen hankkiminen. Koko kolmen vuoden tutkinto, meidän opiskelijaa kehittämään ymmärrystä pohtivaa toiminnan ja ongelmanratkaisu ja yhä kannustetaan ja mahdollisti omakseen ja vastuuta omasta oppimisestaan, sekä yksilöinä että tiimin jäseninä, jossa kyky vuorovaikutuksessa luottamusta , kommunikoimaan tehokkaasti ja työskennellä vertaistensa kanssa ja työtovereiden on ensiarvoisen tärkeää.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • BA (Hons) Viestintä: Mainonta ja PR
    • London, Yhdistynyt kuningaskunta
  • BA Digitaalinen markkinointi ja mainonta
    • London, Yhdistynyt kuningaskunta
  • Markkinoinnin ja mainonnan BSc
    • Kingston upon Thames, Yhdistynyt kuningaskunta