
Kauppatieteiden kandidaatin tutkinto - Markkinoinnin johtaminen
Prawet, Thaimaa
KESTO
0 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ryhdy erittäin menestyneeksi markkinoijaksi mistä tahansa liiketoiminnasta! Tutkimalla markkinointihallinta Stamfordissa hallitset integroituja markkinointiviestintäsuunnittelua, markkinointistrategioita ja tietojen tulkintaa. Valmistat työhön valmiiksi markkinoinnin vaatimattomalla alalla.
Dual Degree -vaihtoehto
- BBA - markkinointi
- BBA - markkinointi
Stamfordilla on yhteistyö Lubinin kauppakorkeakoulun kanssa New Yorkin Pace Universityn kanssa. Opiskelijat valitsevat kansainvälisen Pathway Stamfordissa ensimmäisten kahden vuoden ajan ja täydentävät loput ohjelman Lubin School of Business -yliopistossa Pace Universityssä. Valmistumisasteella opiskelijat saavat kaksi astetta. Pacen yliopiston Lubin-kauppakorkeakoulussa opiskelijat voivat valita BBA-tutkimuksen, jossa keskitytään joko mainontaan tai integroituun markkinointiviestintään tai maailmanlaajuiseen markkinointiin.
Pace'ssa opiskelevat voivat viettää opintojensa kestoa kampuksella ja voivat valita työharjoittelun opintojensa päättymisen jälkeen. Heillä on myös mahdollisuus työskennellä kokopäiväisesti yhden vuoden optiokoulutuksen (OPT) ohjelman puitteissa. Jos he täyttävät kaikki vaatimukset, opiskelijat voivat saada stipendin.
alaikäiset
- Digitaalisen markkinoinnin hallinta Minor Digital Marketing on "must-have-knowledge" kaikille modernin menestyneille yrityksille. Tämä alaohjelma valmistaa oppilaita käyttämään korkeatasoisia strategioita ja parhaita käytäntöjä asiakkaiden muuntamisen, sitoutumisen ja verkkomarkkinoinnin maksimoimiseksi. Opiskelijat voivat osallistua erityisiin työpajoihin ja saada tunnustettuja markkinointitodistuksia, kuten Google AdWords ja Analytics.
- Vähittäiskaupan hallinta Minor Retail tekee aaltoja maailmanlaajuisesti. Tämä pienryhmä valmistaa oppilaita työskentelemään valtavia jälleenmyyjiä kuten Tesco Lotus, Keski-ryhmä, Mall-ryhmä ja paljon muuta. Stamford tekee yhteistyötä myös L'Oréalin kanssa yhteistyössä brändäysprojektin kanssa. Tämä tarkoittaa, että opiskelijat saavat käytännön kokemuksia todellisista tilanteista ja valmistellaan "valmiiksi valmisiksi" taitoja ja tietoa, joita kaikki työnantajat haluavat. Opiskelijat saavat myös L'Oréalin tunnustustodistuksen ja lisämahdollisuudet harjoitteluun ja harjoitteluun opiskelijan kotimaassa tai L'Oréal Thaimaassa.
- Strateginen markkinoinnin johtaminen Vähäiset opiskelijat valmistautuvat nopeasti muuttuvaan liiketoimintaympäristöön tämän pienen mielenkiintoisen kurssikokeen ansiosta. Opiskelija osaa soveltaa innovaatiota ja strategiaa liiketoiminnan päätöksentekoon.
Opit ja kehität osaamista:
- Tietojen kerääminen ja analysointi
- Ihmis - ja viestintätaidot
- Kaupallinen tietoisuus
- Luovuus
- Tietotekniikka
- yhteistyö
- verkostoituminen
- Kriittinen ajattelu
- Tiimityö ja johtaminen
- Kuunteleminen
- Emotion Analysis
Voit hallita:
- Digitaaliset markkinointistrategiat
- Globaalit markkinointistrategiat
- Asiakkaan tarpeiden analysointi ja markkinatrendit
- Tietojen tulkinta
- Integroidut markkinointiviestinnän suunnitelmat
- Vakaumus ja neuvottelu
- Ongelmanratkaisu
- Kokonaisvaltainen lähestymistapa
- Päätöksenteko
- Usean projektinhallinta
Uramahdollisuudet
- Brand Management
- Myynti ja markkinointi
- Julkiset suhteet
- Markkinointi / brändäysneuvonta
- Markkinoida
- Markkinatutkimuksen analyysi
Kesto
Aloituspäivä: 3 ottoa vuodessa: maaliskuu, heinäkuu, marraskuu
Kesto: 3,5 vuotta
Hinta: 18.697 USD (arvioitu ohjelmamaksu yhteensä)
Paikat: Thaimaa - Bangkok