
BSc (Hons) markkinoinnissa
Shah Alam, Malesia
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 27 218 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* arvioidut kokonaismaksut
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä erikoistunut tutkinto on dynaaminen ohjelma, joka kattaa markkinoinnin monipuoliset osat. Keskeistä ohjelman suunnittelussa on keskittyä ymmärtämään kuluttajien käyttäytymistä tuotesuunnittelun, jakelun, viestinnän ja hinnoittelustrategian veturina. Tutkimalla erikoistuneita markkinointialoja, kuten brändäystä, palveluita, suhteita ja digitaalista markkinointia, opit luomaan arvoa sekä yritykselle että sen asiakkaille.
Ainutlaatuiset kurssitoimitustekniikkamme yhdistävät aktiivisen luokkahuoneen oppimisen alan johtajien keskusteluihin markkinoinnissa, mikä tarjoaa arvokasta tietoa nykypäivän haastavasta liiketoimintaympäristöstä sekä hyvin toteutetun markkinointistrategian menestystarinoita. Tämä ohjelma sisältää myös simuloidun liiketoimintahaasteen ja alan kenttämatkat oppimiskokemuksen parantamiseksi. Tarjoamme opetus- ja oppimisympäristön, joka antaa sinulle kriittisen ja analyyttisen ajattelun taidot sekä vankan päätöksentekokyvyn vastaamaan reaalimaailman markkinointihaasteisiin. Innovaatiota ja luovuutta painottaen tämä ohjelma houkuttelee markkinoinnin mestareita, joilla on potentiaalia menestyä alalla. Harjoittelukomponentti tarjoaa sinulle mahdollisuuden soveltaa teoriaa käytäntöön ja valmistaa sinut työvoimaan.
Ohjelman onnistuneen suorittamisen jälkeen tutkinnon suorittaneille myönnetään myös tutkinto Lancasterin yliopistosta. Heille myönnetään kaksi sertifikaattia, mikä tekee heistä valmistuneita sekä Sunway University että Lancasterin yliopistosta.
Saanti
Tammikuu, huhtikuu ja syyskuu
Kesto
3 vuotta kokopäiväisesti
Miksi opiskella täällä?
Holistinen koulutus
Yhdysvaltain koulutusjärjestelmä on yksi maailman joustavimmista, ja se tarjoaa opiskelijoille rajattomat kurssivalinnat ja keskittyy monipuoliseen oppimiskokemukseen. Sunway ADTP: llä on Yhdysvaltain vapaiden taiteiden lähestymistapa osallistavuuteen, teollisuuden merkitykseen ja joustavuuteen, ja sillä on vahva kokemus tuottaa monipuolisia opiskelijoita, jotka on varustettu amerikkalaiseen korkea-asteen oppimiseen.
Saumaton siirto amerikkalaisiin yliopistoihin
Otamme mukaan Yhdysvaltain yliopistojen professoreita toimittamaan osia akateemisesta sisällöstämme. Joka vuosi yli 100 yhdysvaltalaista yliopistoa vierailee Sunway University tarjoaa opiskelijoille arvokkaan mahdollisuuden osallistua ja pyytää neuvoja pääsyneuvojilta. Isännöimme myös kampuksen Länsi-Michiganin yliopiston (WMU) edustajia, jotka tarjoavat neuvontapalveluja WMU: hun siirtyville opiskelijoille.
Akateeminen mentorointi ja tuki
Jokaiselle ADTP-opiskelijalle nimetään akateeminen neuvonantaja, joka tarjoaa akateemista ohjausta ja tukea. Opiskelija-luennoitsijoiden sitoutuminen on korkea, joka ulottuu luokkahuoneeseen ja sen ulkopuolelle. Yksi neljästä luennoitsijastamme saa jatkuvasti "erinomaisen opetuksen" palkintoja.
Koulun ulkopuolinen etu
Joka lukukausi opiskelijamme osallistuvat luokan ulkopuoliseen toimintaan, esim. projektien ja hyväntekeväisyysohjelmien toteuttaminen osana tehtäviään, vapaaehtoistyö kulttuuriesityksissä tai osallistuminen kansainvälisiin konferensseihin. Juhlimme yleisiä vapaapäiviä, kuten Martin Luther King, Jr. -päivää, itsenäisyyspäivää ja kiitospäivää.
Yliopiston sijoitusohjaus
Järjestämme työpajoja kaikista siirtoprosessin osa-alueista – sopivien yliopistojen valinnasta ja hakemusten valmistelusta ulkomaille siirtymiseen. "Fuksiseminaarimme" antavat opiskelijoille taitoja menestyä fuksina. Sijoitustiimimme tukee jatkuvasti opiskelijoita siirtymään "parhaiten sopiviin" korkeakouluihin. Saamme vuosittain ulkomailla opiskelevia opiskelijoita yhdysvaltalaisista ja muista kuin yhdysvaltalaisista yliopistoista, joista monet ovat alumnejamme kesälukukausilla. Kesälukukauden aihetarjonnan lisäksi tuemme alumnejamme tarjoamalla viittauksia, tarjoamalla proktorointipalveluja ja tarjoamalla harjoittelumahdollisuuksia.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman rakenne
Vuosi 1
- Kirjanpito päätöksentekoa varten
- Johdanto taloustiede
- Johtamisen periaatteet ja käytäntö
- Markkinoinnin periaatteet
- Yritystoiminnan tilastot
- Englanti yrityksille
- Yritysrahoituksen periaatteet
- Liikejuridiikka
Vuosi 2
- Kuluttajien käyttäytyminen
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinointikanavat
- Markkinatutkimus
- Integroitu markkinointiviestintä
- Suhteiden markkinointi
- Palveluiden markkinointi
- Viestintätaidot
Valinnaiset aineet (Valitse mikä tahansa 1 vuonna 2)
- Ammattimainen myynnin johtaminen
- Brändin hallinta
- Julkisuus ja mediakirjoittaminen
Vuosi 3
- Tutkimushanke (osa 1)
- Tutkimushanke (osa 2)
- Kansainvälinen markkinointi
- Strateginen markkinointi
- Työharjoittelu
- Yritysten välinen markkinointi
- Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
- Digitaalinen markkinointi
- Liiketoiminnan etiikka ja sosiaaliset vastuut
Valinnaiset aineet (Valitse mikä tahansa 2 vuonna 3)
- Yrittäjyys
- Tuoteinnovaatiot ja kaupallistaminen
- Kestävä ja sosiaalinen markkinointi
- Vähittäiskaupan markkinointi
Muut MOHE-pakolliset yleissivistävät opinnot
paikalliselle opiskelijalle
- Malesian tutkimukset 2
- Etiikan ja sivistyksen arvostaminen
- Yhdyskuntapalvelu
- Bahasa Kebangsaan A (koskee opiskelijoita, jotka eivät istuneet SPM: ssä tai eivät saaneet opintopisteitä SPM Bahasa Melayussa)
kansainväliselle opiskelijalle
- Malaijin kieli viestintään 2
- Etiikan ja sivistyksen arvostaminen
- Yhdyskuntapalvelu
Uramahdollisuudet
Ura näkymät
- Toimitusjohtaja
- Markkinointijohtaja
- Tuotepäällikkö
- Brändin konsultti
- Toimitusketjun hallinta
- Avainasiakasasiantuntija
- Vähittäiskaupan asiantuntija
- Kuluttajatutkimuksen analyytikko
- Mainonta- ja promootioasiantuntija
- Markkinointikonsultin ammattilainen
- Liikkeenjohdon konsultti ammattilainen
- Asiakkuuspäällikkö