Tradenomi (BBA) - Markkinoinnin ja viestinnän erikoistuminen
Swiss UMEF (University of Applied Sciences Institute)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Geneva, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti, Ranskan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CHF 17 900 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Lukukausimaksu
Johdanto
Tämä ohjelma kattaa viestinnän, markkinoinnin ja viestintästrategian alat median ja myynninedistämisen kautta. Näin opiskelijat voivat löytää markkinoinnin ja viestinnän olennaiset elementit teorian ja käytännön tasapainon avulla.
Tässä ohjelmassa opiskelijat oppivat sijoittamaan organisaationsa ja tuotteensa kilpailukykyiseksi. He voivat osoittaa jatkuvaa innovaatiota sekä kansallisesti että kansainvälisesti. He ymmärtävät, miten vertailla ja valita paras viestintäkanava päätavoitteidensa saavuttamiseksi ja asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.
Opiskelija hallitsee perusneuvottelutekniikat toimittajiensa ja muiden kumppaneidensa sekä asiakkaiden kanssa.
Tavoitteet:
Kehittää opiskelijoiden kykyä hankkia tietoa ja osaamista viestinnän ja markkinoinnin aloilla opiskelijoiden aktiiviseen osallistumiseen perustuvan pedagogiikan avulla.
Ole aktiivisempi kaikilla markkinoinnin ja viestinnän osa-alueilla digitaalisen markkinoinnin, sosiaalisen median sekä projektinhallinnan avulla koulutuksen avulla. Osaa luoda viestintäsuunnitelma kaikilla toiminta-aloilla.
Työharjoittelu:
Ohjelmaan sisältyvä harjoittelu antaa opiskelijalle käytännön kokemusta ja mahdollisuuden soveltaa luokassa hankittua tietoa todellisessa työelämässä.
Opetussuunnitelma
Ensimmäisen vuoden 60 opintopistettä (ECTS)
- Retoriikka ja sävellys
- Talousmatematiikka
- Johdatus markkinointiin
- Johdatus johtamiseen
- Digitaalinen markkinointi
- Kriittinen ajattelu
- Liiketoimintaan sovellettavat tilastot
- Taloustiede
- Talouslaskenta
- Henkilöstöhallinto
- Tekoäly
- Liiketoimintaoikeus
Toisen vuoden 60 opintopistettä (ECTS)
- Yhtiön johto
- Viestintästrategia
- Globaali markkinointi
- Yritysrahoitus
- Liiketoimintaneuvottelut
- Organisaatiokäyttäytyminen
- Projektinhallinta ja päätöksenteko
- Luksustuotteiden markkinointi
- Liiketoimintapolitiikka ja -strategia
- Geopolitiikka ja geotaloustiede
- Kestävä kehitys
- Opinnäytetyön menetelmä
Kolmannen vuoden erikoistuminen 60 opintopistettä (ECTS)
- Riskienhallinta
- Osto- ja toimitusketju
- Johtaminen ja tiiminrakentaminen
- Kansainvälinen johtaminen
- Kansainvälistä bisnestä
- Täysi laatuvalvonta
- Brand Management
- Analyyttinen markkinointi
- Tapahtumanhallinta ja viestintä
- Luovuuden ja innovaatioiden hallinta
- Lehdistö, media ja mainonta
- Väitös tai työharjoittelu