Keystone logo
The International University of Languages and Media (IULM) Matkailu, johtaminen ja kulttuuri
The International University of Languages and Media (IULM)

Matkailu, johtaminen ja kulttuuri

Milan, Italia

3 Years

Italialainen

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

Pyydä lukukausimaksuja

Kampuksella

Johdanto

Matkailu, johtaminen ja kulttuuri

Innovatiivinen ohjelma, jossa keskitytään laajoihin globaaleihin skenaarioihin ja joka pystyy vastaamaan työllisyystarpeisiin yhdellä niistä harvoista aloista, jotka ovat kyenneet selviytymään kansainvälisestä talous- ja rahoituskriisistä. Matkailu on muuttunut perusteellisesti, ja IULM tietää sen.

Matkailun, johtamisen ja kulttuurin kandidaatin tutkinnon (tutkintoluokka: matkailualan kandidaatti) ensisijaisena tavoitteena on valmistaa nuoria tutkinnon suorittaneita, joilla on perusteelliset tiedot alueellisen kontekstin analyysitekniikoista, matkailualan yritysten johtamisesta, myös aloittavien yritysten yhteydessä, sekä historiallis-kriittinen viitekehys ja vankka valmistautuminen matkailun ja paikallisen kehityksen, kansainvälisten organisaatioiden ja digitaalisen viestinnän väliseen suhteeseen.

Ohjelman tarkoituksena on vahvistaa opiskelijoiden englannin kielen taitoja ja tarjota ammatillisempi opetussuunnitelma käytännönläheisen ja laboratoriopohjaisen lähestymistavan avulla: matkailualan ammatteja varten on laboratorioita, alan ammattilaisia on läsnä ja harjoittelussa voidaan hioa ammattitaitoa. Ohjelma vastaa myös niiden opiskelijoiden tarpeisiin, jotka haluavat räätälöidä koulutustaan useiden valinnaisten moduulien avulla. Opiskelijat valitsevat myös toisen kielen ohjelman 2. vuodesta alkaen.

Opiskelijat ymmärtävät, miten perinteisiä taitoja voidaan muokata työelämän vaatiman joustavuuden mukaisesti. Työelämässä on otettava huomioon paikallinen kehitys, matkailun kehitys, alueellisen dynamiikan ja voimaannuttamisen käsite, markkinointi ja digitaalinen viestintä, tuotesuunnittelu, kilpailustrategioiden ja suorituskyvyn mittaamisen merkitys sekä yritysten, voittoa tavoittelemattomien järjestöjen ja yritysten, julkishallinnon, matkakohteiden johtajien ja kansainvälisten järjestöjen välisten verkostojen ensisijaisuus sekä toiminnan ja tarjonnan perusteet.

Lisäksi opiskelijat voivat soveltaa tietopohjaansa kestävän kehityksen, kulttuurienvälisen vuoropuhelun ja kestävän kehityksen yhteydessä eurooppalaisten ja kansainvälisten standardien ja direktiivien mukaisesti, ja heidän englannin kielen taitonsa tukemana he voivat toimia sekä kansallisilla että kansainvälisillä markkinoilla.

Pääsymaksut

Ohjelman lukukausimaksu

Tietoja koulusta

Kysymyksiä