MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Unicaf University (ZM) Markkinoinnin kandidaatti
Unicaf University (ZM)

Markkinoinnin kandidaatti

Lusaka, Sambia

4 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Sep 2025

Pyydä lukukausimaksuja

Kampuksella

Johdanto

Tämä ohjelma antaa opiskelijoille mahdollisuuden rakentaa lupaava ammatillinen tulevaisuus valitsemallaan alueella tarjoamalla heille kattavan käsityksen markkinoinnin teorian ja käytännön tärkeimmistä periaatteista, käsitteistä, työkaluista, suuntauksista ja kehityksestä.

Ohjelman lähtökohdat

Markkinointi on erittäin kilpailtu ja palkitseva ala. Kaikkien toimialojen yritykset luottavat markkinoinnin ammattilaisiin lisätäkseen tietoisuutta brändistään ja lisätäkseen tuotteidensa ja palveluidensa myyntiä. Ohjelma koostuu kursseista, joiden tavoitteena on tarjota opiskelijoille tarvittavat taidot ja kyvyt sekä kattavat tiedot menestyäkseen markkinointimaailmassa.

Ohjelman tavoitteet

Ohjelman tavoitteet ovat seuraavat:

  1. Antaa opiskelijoille tietoa ja taitoja, jotka liittyvät kaikkiin markkinointi- ja markkinointistrategian osa-alueisiin.
  2. Jotta tutkinnon suorittaneet voivat kommunikoida tehokkaasti ja ajatella luovasti.

Ohjelman tavoitteet

Ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijalle mahdollisuus:

  1. Tunnista ja ymmärrä markkinoinnin alan peruskäsitteet, käytännöt ja työkalut.
  2. Käytä keskeisiä menetelmiä ja työkaluja organisaation eri asetuksissa.
  3. Hanki erikoisosaamista markkinointiviestinnästä.
  4. Tulkitse ja arvioi organisaation päätöksentekoon liittyviä kysymyksiä ongelmanratkaisukehysten avulla.
  5. Käytä markkinointistrategioita erilaisissa ympäristöissä ja organisaatioissa.
Lue lisää instituution verkkosivuilta

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Tietoja koulusta

Kysymyksiä