
Markkinoinnin kandidaatti
Lusaka, Sambia
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Tämä ohjelma antaa opiskelijoille mahdollisuuden rakentaa lupaava ammatillinen tulevaisuus valitsemallaan alueella tarjoamalla heille kattavan käsityksen markkinoinnin teorian ja käytännön tärkeimmistä periaatteista, käsitteistä, työkaluista, suuntauksista ja kehityksestä.
Ohjelman lähtökohdat
Markkinointi on erittäin kilpailtu ja palkitseva ala. Kaikkien toimialojen yritykset luottavat markkinoinnin ammattilaisiin lisätäkseen tietoisuutta brändistään ja lisätäkseen tuotteidensa ja palveluidensa myyntiä. Ohjelma koostuu kursseista, joiden tavoitteena on tarjota opiskelijoille tarvittavat taidot ja kyvyt sekä kattavat tiedot menestyäkseen markkinointimaailmassa.
Ohjelman tavoitteet
Ohjelman tavoitteet ovat seuraavat:
- Antaa opiskelijoille tietoa ja taitoja, jotka liittyvät kaikkiin markkinointi- ja markkinointistrategian osa-alueisiin.
- Jotta tutkinnon suorittaneet voivat kommunikoida tehokkaasti ja ajatella luovasti.
Ohjelman tavoitteet
Ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijalle mahdollisuus:
- Tunnista ja ymmärrä markkinoinnin alan peruskäsitteet, käytännöt ja työkalut.
- Käytä keskeisiä menetelmiä ja työkaluja organisaation eri asetuksissa.
- Hanki erikoisosaamista markkinointiviestinnästä.
- Tulkitse ja arvioi organisaation päätöksentekoon liittyviä kysymyksiä ongelmanratkaisukehysten avulla.
- Käytä markkinointistrategioita erilaisissa ympäristöissä ja organisaatioissa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Lukukausi 1 | ||
Sosiaalisen median markkinointi | ||
Lukukausi 2 | ||
Tilastot I | ||
Lukukausi 3 | ||
Mikrotalouden periaatteet | ||
Makrotalouden periaatteet | ||
Markkinointi | ||
Lukukausi 4 | ||
Lukukausi 5 | ||
Lukukausi 6 | ||
Organisaation käyttäytyminen | ||
Liiketoiminnan etiikka | ||
Lukukausi 7 | ||
Toimintojen hallinta | ||
Median suunnittelu | ||
Lukukausi 8 | ||
Suorituskyvyn hallinta | ||
Markkinatutkimus | ||
Viimeisen vuoden projekti |