MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Universidad Nebrija Markkinoinnin kandidaatin tutkinto
Universidad Nebrija

Markkinoinnin kandidaatin tutkinto

4 Years

Englanti, Espanja

Täysaikainen

Etäopiskelu, Kampuksella

Johdanto

Neuromarkkinointi, sähköinen kaupankäynti, Big Data ja digitaalinen ekosysteemi

Markkinointi on erittäin laaja tieteenala, joka yhdistää ja yhdistää useita toimintoja, mukaan lukien markkinatutkimus, tuote- ja brändikehitys, hinnoittelustrategiat, jakelukanavien luominen, ylläpito ja edistäminen. ja markkinointi, myynninedistämistoimet ja institutionaalinen viestintä.

Uusi markkinoinnin kandidaatin tutkinto sisältää innovatiivisimmat kaupallisen viestinnän trendit ja tekniikat ja mukautuu jatkuvasti kehittyvien, globalisoituvien ja täysin digitaalisten markkinoiden vaatimuksiin.

Tämä uusi opetussuunnitelma on edistysaskel markkinointikoulutuksessa, sillä se vahvistaa suhdetta ja kokemusta kuluttajaan, digitaalista lähestymistapaa, kansainvälistymistä ja strategisen brändiviestinnän painoarvoa. Siinä on aiheita, kuten CRM ja asiakasanalytiikka, kokemuksellinen markkinointi (asiakaskokemus), liiketoimintatiedon ja suurdatan analyysi, mobiilimarkkinointi, vähittäismarkkinointi, markkinointi ja yrittäjyysmallit, tuote- ja palvelusuunnittelun innovaatiot, brändinhallinta ja tarinankerronta sekä brändätty sisältö. , muiden joukossa.

Tämä eksklusiivinen ohjelma edistää prosessien kehittämistä, jotka ovat välttämättömiä verkkokaupan avaamiseen ja johtamiseen, kommunikointiin, uusien kuluttajien kanssakäymiseen ja säilyttämiseen kaikissa kanavissa sekä työskentelyyn globaalissa ympäristössä tarjoamalla laajaa tietämystä big datasta, kuluttajakokemuksesta, ja brändistrategia.

Markkinoinnin alaan liittyvät tutkinnot ovat nousseet arvokkaaksi vaihtoehdoksi markkinoiden tarpeiden kattamiseksi suuren kysynnän alueella ja positiivisilla työllistymisodotuksilla tulevaisuutta ajatellen, joten Nebrija-yliopiston markkinoinnin kandidaattitutkinnolla olet valmis siihen, että , sen lisäksi, että sinulla on ajantasainen ja erikoistunut markkinoinnin osaaminen, osaat esitellä julkisesti, osaat neuvotella, ilmaista itseäsi ja kommunikoida tehokkaasti, kirjoittaa raportin oikein ja mitata riskejä ja eri muuttujia strategisten päätösten tekemisessä yritys.

Tämä on viestintä- ja taiteiden korkeakoulussa sijaitseva markkinoinnin tutkinto, joka vahvistaa kuluttajan filosofiaa minkä tahansa strategian keskipisteessä ja brändiä viestintäakselina.

Tiedämme, että sisältö on yhtä tarpeellista kuin nykymarkkinoiden vaatimat taidot ja kyvyt, ja siksi Nebrijalla markkinoinnin kandidaatin tutkinnon suuntautuminen on erittäin käytännöllistä. Koulutamme ja valmistamme valmistuneitamme harjoittamaan ammattiaan täydellä takuulla markkinoilla täydellisessä muutoksessa. Ohjelmassa saavutettavat tavoitteet ovat:

  • Sen sosiokulttuurisen, poliittisen, liike-elämän ja taloudellisen ympäristön tuntemus, jossa markkinoinnin asiantuntijan ammatillinen toiminta kehystetään, sekä ammatillisen suorituksen edellyttämät tekniikat ja työkalut.
  • Edistää analyyttistä, kriittistä ja tulkintakykyä, tarjota tehokkaita ratkaisuja erittäin kilpailluilla yritysmarkkinoilla, sekä strategista mentaliteettia, jonka avulla he voivat tehdä päätöksiä tehokkaasti.
  • Edistetään opiskelijoiden kommunikaatiotaitoja, jotta he käyttävät kieltä ja argumentointia tehokkaasti ja oikein ammatillisen toimintansa alalla.
  • Markkinointi-alueen leimaamien perusoikeuksien ja määräysten kunnioittaminen ammatillisessa toiminnassa.

Innovatiivinen kaupalliseen viestintään tähtäävä koulutus

Yrityksen harjoittelupaikat

Banco Santander, BMW, Telefónica ja Microsoft ovat joitakin tämän perustutkinto-tutkinnon kumppaneita, jotka vahvistavat opetussuunnitelman laadun ja missä opiskelijat voivat suorittaa ammatillisen harjoittelunsa.

Innovatiivinen opetussuunnitelma

Tämä uusi opetussuunnitelma on edistysaskel markkinoinnin koulutuksessa, sillä se vahvistaa suhdetta ja kokemusta kuluttajaan, digitaalista lähestymistapaa, kansainvälistymistä ja strategisen brändiviestinnän painoarvoa. Siinä on aiheita, kuten CRM ja asiakasanalytiikka, kokemuksellinen markkinointi (asiakaskokemus), liiketoimintatiedonhallinta ja Big Data -analyysi, mobiilimarkkinointi, vähittäismyynti, kansainvälinen markkinointi, brändinhallinta ja tarinankerronta.

Täydellinen täydennys

Markkinoinnin kandidaatin tutkinto täydentää ihanteellisesti muita tutkintoja, jotka laajentavat valmistuneiden ammatillista valikoimaa, kuten mainontaa ja suhdetoimintaa, matkailua, yritysten perustamista, hallintoa ja johtamista.

30 vuotta markkinoinnin ammattilaisten koulutusta

Nebrija-yliopistossa asetamme etusijalle kattavan tietopohjan luomisen, joka kattaa kaikki koulun osa-alueet, mikä on ratkaiseva askel ennen kunkin kandidaatin tutkinnon erikoisuuksia. Oppimismalli, jolla on 30 vuoden kokemus mainonnan ja markkinoinnin ammattilaisten kouluttamisesta.

Lue lisää instituution verkkosivuilta

Ihanteelliset opiskelijat

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Rankingit

Uramahdollisuudet

Tietoja koulusta

Kysymyksiä