
Markkinoinnin kandidaatin tutkinto
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti, Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu, Kampuksella
Johdanto
Neuromarkkinointi, sähköinen kaupankäynti, Big Data ja digitaalinen ekosysteemi
Markkinointi on erittäin laaja tieteenala, joka yhdistää ja yhdistää useita toimintoja, mukaan lukien markkinatutkimus, tuote- ja brändikehitys, hinnoittelustrategiat, jakelukanavien luominen, ylläpito ja edistäminen. ja markkinointi, myynninedistämistoimet ja institutionaalinen viestintä.
Uusi markkinoinnin kandidaatin tutkinto sisältää innovatiivisimmat kaupallisen viestinnän trendit ja tekniikat ja mukautuu jatkuvasti kehittyvien, globalisoituvien ja täysin digitaalisten markkinoiden vaatimuksiin.
Tämä uusi opetussuunnitelma on edistysaskel markkinointikoulutuksessa, sillä se vahvistaa suhdetta ja kokemusta kuluttajaan, digitaalista lähestymistapaa, kansainvälistymistä ja strategisen brändiviestinnän painoarvoa. Siinä on aiheita, kuten CRM ja asiakasanalytiikka, kokemuksellinen markkinointi (asiakaskokemus), liiketoimintatiedon ja suurdatan analyysi, mobiilimarkkinointi, vähittäismarkkinointi, markkinointi ja yrittäjyysmallit, tuote- ja palvelusuunnittelun innovaatiot, brändinhallinta ja tarinankerronta sekä brändätty sisältö. , muiden joukossa.
Tämä eksklusiivinen ohjelma edistää prosessien kehittämistä, jotka ovat välttämättömiä verkkokaupan avaamiseen ja johtamiseen, kommunikointiin, uusien kuluttajien kanssakäymiseen ja säilyttämiseen kaikissa kanavissa sekä työskentelyyn globaalissa ympäristössä tarjoamalla laajaa tietämystä big datasta, kuluttajakokemuksesta, ja brändistrategia.
Markkinoinnin alaan liittyvät tutkinnot ovat nousseet arvokkaaksi vaihtoehdoksi markkinoiden tarpeiden kattamiseksi suuren kysynnän alueella ja positiivisilla työllistymisodotuksilla tulevaisuutta ajatellen, joten Nebrija-yliopiston markkinoinnin kandidaattitutkinnolla olet valmis siihen, että , sen lisäksi, että sinulla on ajantasainen ja erikoistunut markkinoinnin osaaminen, osaat esitellä julkisesti, osaat neuvotella, ilmaista itseäsi ja kommunikoida tehokkaasti, kirjoittaa raportin oikein ja mitata riskejä ja eri muuttujia strategisten päätösten tekemisessä yritys.
Tämä on viestintä- ja taiteiden korkeakoulussa sijaitseva markkinoinnin tutkinto, joka vahvistaa kuluttajan filosofiaa minkä tahansa strategian keskipisteessä ja brändiä viestintäakselina.
Tiedämme, että sisältö on yhtä tarpeellista kuin nykymarkkinoiden vaatimat taidot ja kyvyt, ja siksi Nebrijalla markkinoinnin kandidaatin tutkinnon suuntautuminen on erittäin käytännöllistä. Koulutamme ja valmistamme valmistuneitamme harjoittamaan ammattiaan täydellä takuulla markkinoilla täydellisessä muutoksessa. Ohjelmassa saavutettavat tavoitteet ovat:
- Sen sosiokulttuurisen, poliittisen, liike-elämän ja taloudellisen ympäristön tuntemus, jossa markkinoinnin asiantuntijan ammatillinen toiminta kehystetään, sekä ammatillisen suorituksen edellyttämät tekniikat ja työkalut.
- Edistää analyyttistä, kriittistä ja tulkintakykyä, tarjota tehokkaita ratkaisuja erittäin kilpailluilla yritysmarkkinoilla, sekä strategista mentaliteettia, jonka avulla he voivat tehdä päätöksiä tehokkaasti.
- Edistetään opiskelijoiden kommunikaatiotaitoja, jotta he käyttävät kieltä ja argumentointia tehokkaasti ja oikein ammatillisen toimintansa alalla.
- Markkinointi-alueen leimaamien perusoikeuksien ja määräysten kunnioittaminen ammatillisessa toiminnassa.
Innovatiivinen kaupalliseen viestintään tähtäävä koulutus
Yrityksen harjoittelupaikat
Banco Santander, BMW, Telefónica ja Microsoft ovat joitakin tämän perustutkinto-tutkinnon kumppaneita, jotka vahvistavat opetussuunnitelman laadun ja missä opiskelijat voivat suorittaa ammatillisen harjoittelunsa.
Innovatiivinen opetussuunnitelma
Tämä uusi opetussuunnitelma on edistysaskel markkinoinnin koulutuksessa, sillä se vahvistaa suhdetta ja kokemusta kuluttajaan, digitaalista lähestymistapaa, kansainvälistymistä ja strategisen brändiviestinnän painoarvoa. Siinä on aiheita, kuten CRM ja asiakasanalytiikka, kokemuksellinen markkinointi (asiakaskokemus), liiketoimintatiedonhallinta ja Big Data -analyysi, mobiilimarkkinointi, vähittäismyynti, kansainvälinen markkinointi, brändinhallinta ja tarinankerronta.
Täydellinen täydennys
Markkinoinnin kandidaatin tutkinto täydentää ihanteellisesti muita tutkintoja, jotka laajentavat valmistuneiden ammatillista valikoimaa, kuten mainontaa ja suhdetoimintaa, matkailua, yritysten perustamista, hallintoa ja johtamista.
30 vuotta markkinoinnin ammattilaisten koulutusta
Nebrija-yliopistossa asetamme etusijalle kattavan tietopohjan luomisen, joka kattaa kaikki koulun osa-alueet, mikä on ratkaiseva askel ennen kunkin kandidaatin tutkinnon erikoisuuksia. Oppimismalli, jolla on 30 vuoden kokemus mainonnan ja markkinoinnin ammattilaisten kouluttamisesta.
Ihanteelliset opiskelijat
Opiskelijan profiili
Nebrija-yliopiston markkinoinnin opiskelusta ja kandidaatin tutkinnon suorittamisesta kiinnostuneiden tulee olla ihmisiä, joilla on avoin mieli, levoton henki, sopeutumiskyky, luova, proaktiivinen ja itsenäinen, mutta samalla kyky työskennellä ryhmässä, kiinnostunut markkinoinnin maailmasta, yritysviestinnästä sekä liike-elämästä. Ihmisiä, jotka ymmärtävät brändistrategioiden toimintaa, mainonnan ja suhdetoiminnan maailmaa ja jotka ovat kiinnostuneita markkinoinnin suunnittelusta ja brändiviestintästrategioista.
Tutkinnon profiili
Opiskelijamme pystyy suorittamaan tehokkaasti markkinoinnin ja kaupallisen viestinnän tehtäviä yrityksissä ja laitoksissa, kuten markkina-analyysin, erikoiskonsultoinnin, strategia- ja tuotepolitiikan hallinnan, hinnoittelun ja jakelun, viestinnän todellisilla ja virtuaalisilla markkinoilla sekä organisaation ja ohjauksen. markkinointiosastoilta. Hän käyttää tämän toiminnan terminologiaa, integroi uusia tekniikoita päivittäiseen toimintaansa, hallitsee uusimmat markkinointitekniikat ja viestintästrategiat ja -työkalut, osaa suunnitella ja toteuttaa organisaatioiden markkinointi- ja integroituja viestintäsuunnitelmia.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Erityiset kompetenssit
- Tunne viestintäalan historia ja kehitys ja ymmärrä, mitkä toimialat ja toimijat ovat vuorovaikutuksessa tässä toiminnassa.
- Hallita ja ymmärtää tietoa yrityksen markkinoinnin käsitteestä ja toiminnasta, sen perusmuuttujista sekä sen diakroonisesta kehityksestä sekä ymmärtää markkinoinnin ja viestinnän välille muodostuneita suhteita.
- Tunne taloustieteen ja liiketalouden alan peruskäsitteet, jotka vaikuttavat ja ovat vuorovaikutuksessa yritystoimintaan ja erityisesti markkinoinnin ja viestinnän alaan.
- Tunne ja ymmärrä tilastojen ja tietokantojen perusasiat olennaisina työkaluina yrityksen toimialalla ja erityisesti markkinoinnin alalla. Ymmärtää ja käsitellä kvantitatiivisen tilastollisen data-analyysin perusperiaatteet.
- Tunnet ja ymmärrät markkinoinnin ja viestinnän alan oikeusjärjestelmän, sääntelykehyksen ja ammattieettiset perusteet.
- Hallitse toista kieltä kansainvälisessä ympäristössä sekä henkilökohtaisessa että ammatillisessa ympäristössä.
- Käytä oikein markkinoinnissa käytettyjä viestintävälineitä ja -tekniikoita.
- Analysoi globaalista näkökulmasta markkinointimixiä ja brändien tunkeutumisen ja konsolidoitumisen tapoja ulkomaisille markkinoille sekä kansainvälisten brändien sopeutumista paikallisille markkinoille.
- Kyky luoda ja suunnitella brändistrategioita, jotka perustuvat empatiaan kuluttajaa kohtaan ja heidän tyytyväisyytensä hallintaan ja joiden tavoitteena on saavuttaa brändejä, joiden erottuminen perustuu kokemukselliseen elementtiin.
- Kyky suunnitella markkinointisuunnitelma käyttäen kaikkia markkinointimixiin liittyviä työkaluja ja muuttujia.
- Tunne ja ymmärrä tuotteen ja brändin käsitteet, elinkaari, brändin asemointi ja sen tyypit sekä käytetyt erilaiset tuotestrategiat. Sinulla on tietoa hintaulottuvuuksista, tekijöiden ja hinnoittelutekniikoiden erottamisesta sekä erilaisista käytetyistä hinnoittelustrategioista.
- Tietää ja ymmärtää, miten suhteet kuluttajiin syntyvät offline- ja digitaalisessa ympäristössä, sekä Internetin mahdollisuudet kuluttajaa koskevan tiedon ja tiedon lähteenä. Kyky analysoida kulutusta henkilökohtaisten ja sosiaalisten suhteiden strukturoivana prosessina.
- Tunnet ja ymmärrät mobiilimarkkinoinnin työkalujen ja tekniikoiden ominaisuudet ja niiden suuntautumisen uudelle yhteydelliselle kuluttajalle maantieteellisen sijainnin ja mobiililaitteiden avulla.
- Tunne ja ymmärrä Internetin ja uusien teknologioiden kautta tapahtuvan markkinoinnin ja kaupallistamisen peruskäsitteet ja niiden yhteys yrityksen globaaleihin markkinointistrategioihin.
- Tunnet ja ymmärrät strategisen markkinoinnin johtamisen perusteet sekä liiketoimintastrategioiden ja analyysimallien muotoilun, toteutuksen ja kehittämisen strategisten vaihtoehtojen arvioimiseksi sen mukaan, millä toimialalla liiketoimintaa kehitetään.
- Tunne, ymmärrä ja käsittele brändiviestinnän erityisterminologiaa, agentteja, suhteita ja prosesseja.
- Erottele kaupallisen jakelun merkitys, sen toiminta, mukana olevat agentit ja erilaiset jakelustrategiat sekä sen rooli taloudessa.
- Tunnista kullekin yritystyypille olennaiset kustannustiedot ja tee näin parempi päätöksenteko.
- Hallitset ja ymmärrät markkinatutkimuksen menetelmiä, sekä määrällisiä että laadullisia.
Yleiset taidot
- Kyky soveltaa teoreettista tietoa todellisuuden ymmärtämiseen kullakin tietyllä tiedon alueella.
- Kokoa, erottele ja luokittele tietoa bibliografisista ja dokumentaarisista lähteistä.
- Osoita englannin suullisen ja kirjallisen kielen oikeaa käyttöä nykykielessä ja englanninkielisissä aineissa.
- Osoita espanjan suullisen ja kirjallisen kielen oikeaa käyttöä.
- Käytä analyysin ja synteesin käyttöön perustuvaa kriittistä päättelyä.
- Kyky riskinarviointiin, päätöksentekoon ja strategiseen suunnitteluun.
- Kyky tehokkaaseen organisointiin ja ajan suunnitteluun.
- Osoita kriittistä ja itsekriittistä kykyä.
- Kykyä työskennellä ryhmässä, kehittää ihmissuhteita.
- Käsittele uusia viestintätekniikoita oikein.
- Kyky käyttää kekseliäisyyttä ja kehittää luovuutta.
- Kyky ratkaista ongelmia.
- Järjestä ja analysoi kaupallisia, taloudellisia ja tilastotietoja ja tee johtopäätöksiä.
- Oma-aloitteisuutta ja yrittäjähenkeä.
- Kehitä oppimistaitoja, jotka mahdollistavat suuren autonomian toiminnan.
- Osoittaa kykyä johtaa ja johtaa tehokkaasti projekteja sosiaalisen vastuun periaatteita noudattaen.
- Osoittaa sosiaalista herkkyyttä ammatillisen ja/tai akateemisen työnsä kehittämisessä noudattaen voimassa olevia sekä Espanjan että Euroopan tason säännöksiä, hyviä käytäntöjä, itsehillinnän kriteerejä, sukupuolten tasa-arvoa, vammaisten erityistarpeita. , lasten suojelu ja yleisesti ottaen Espanjan perustuslain periaatteet ja rauhankulttuurin arvot.
- Hanki eettinen sitoutuminen työssäsi.
- Käytä koulutusohjelman kehittämisen aikana hankittuja taitoja.
Rankingit
Palkinnot Global Campus Nebrijalle
- Blackboard Catalyst Award 2021 -kategoriassa "Leading to Change"
- Magisterio-palkinto 2021
- Paras yliopisto verkko-oppimisen rankingissa QS Stars
- Hyvä metodologinen käytäntö Cátedra UNESCOn mukaan
- Blackboardin menestystarina
- 6. paras eLearning-blogi Españassa ja LATAMissa
- 4 palkintoa koulutuksen erinomaisuudesta
- Nebrija-yliopiston Hybrid Presentiality -koulutusmalli palkittiin Blackboard Catalyst Awards -palkinnolla
Työllistettävyys tunnustettu rankingissa
Nebrija-yliopiston sitoutuminen akateemisiin vaatimuksiin, koulutus johtavissa yrityksissä ja instituutioissa, innovaatio monitieteisissä ohjelmissa ja kansainvälinen projektio nostaa yliopiston tärkeimpien ranking-sijoitusten kärkeen.
International Ranking QS Stars palkitsee Nebrija Universityn maksimipistemäärän opiskelijoiden laadusta ja tyytyväisyydestä opetukseen, valmistuneiden työllistettävyydestä ja laitoksen kansainvälistymisestä.
Kansallisissa rankingissa Nebrija University tunnustetaan myös ensimmäisenä espanjalaisena yliopistona opetuksessa ja toiseksi työllistettävyyden osalta, mikä korostaa sen suorituskykyä tutkimuksen, tiedon siirron ja kansainvälistymisen alalla.
- Espanjan yliopistojen sijoitus - Forbes University 2023
- BBVA Foundationin ja Institute of Economic Researchin (IVIE) U-luokitus
- QS Stars International Ranking - QS World University Rankings 2022
- Ranking El Mundo 2023 - Nebrijan yliopiston kandidaatin ja maisterin tutkinnot erottuvat Espanjan parhaiden joukossa
- Ranking Global CEO Magazine - Nebrija Business Schoolin MBA-ohjelma
- Madri+d Foundation - DOCENTIA – NEBRIJA Malli
- Tieto- ja kehityssäätiön CYD-luokitus
- Ecuadorin korkeakoulutuksen, tieteen, teknologian ja innovaatioiden sihteeristön (SENESCYT) tunnustus
- Espanjankielisten verkkokorkeakoulujen (FSO) sijoitus 2023
- Sitoumus- ja avoimuussäätiön yliopistojen avoimuusluokitus 2019
- Innovation Ranking yliopistot
- Top 100 - maisterit yrittäjyydestä
- Kiinan kansantasavallan opetusministeriön tunnustus
- SUNEDU tunnustus viralliseksi arvonimeksi Perussa
Uramahdollisuudet
Viestinnän ja taiteiden korkeakoulun opetushenkilöstö koostuu kunkin erikoisalan ammattilaisista, jotka kehittävät opetusmenetelmän, joka perustuu siihen vakaumukseen, että opittu on tekemällä oppimista.
Integrointi ammattiin perustuu ammattilaisten sisällyttämiseen apulaisprofessoreiksi, jotka tukevat jokaista ohjelmaa opetusmetodologiassa, joka on saanut inspiraationsa "tekemällä oppimisesta" -ehdotuksesta, joka näkyy kokemuksellisena näkökulmana luokkahuoneissa ja akateemisessa laajennustoiminnassa. .
Markkinoinnin kandidaatin tutkinnolla on yhteistyösopimus alan parhaiden yritysten ja instituutioiden, kuten Telefónican, Banco Santanderin, BMW:n ja Microsoftin kanssa, jossa opiskelijat voivat suorittaa ammatillisen harjoittelunsa ja siten saada vankan työkokemuksen suurimmalla kysynnällä. .
Markkinoinnin kandidaatti kouluttaa nuoria, joiden ammatillinen tulevaisuus on:
- Markkinointipäällikkö.
- Tuotepäällikkö.
- Tuotepäällikkö.
- On- ja offline-markkinointikonsultti.
- Kuluttajakäyttäytymisen analyytikko.
- Class="border" Markkinatutkimuksen ja -tekniikoiden asiantuntija.
- CRM teknikko.
- Henkilö on vastuussa sähköisestä kaupankäynnistä.
- Henkilö vastaa yrityksen tai organisaation verkkomarkkinoinnista sekä verkkomarkkinointikampanjoiden strategisesta suunnittelusta ja kehittämisestä.
- Viestintä- tai mainontajohtaja.
- Brändiviestinnän konsultti.
- Asiakaspäällikkö mainostoimistoissa.
- On- ja offline-suunnittelija tai mainostoimistojen brändiviestinnän strategisesta suunnittelusta vastaava henkilö.
Yrittäjä.