
Kauppatieteiden kandidaatti markkinoinnissa
Edmonton, Kanada
KESTO
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Miksi opiskella markkinointia?
Markkinointi on olennainen osa jokaista organisaatiota, sillä se toimii linkkinä asiakkaisiin, tarjoaa ulkoisen näkökulman, ohjaa innovaatioita ja kasvua sekä lisää tuloja, arvoa ja uskollisuutta.
Alberta School of Businessin markkinointiohjelma perustuu tiedekuntamme maailmanluokan tutkimukseen, joka perustuu vähittäiskauppaan, markkinatutkimukseen ja kuluttajakäyttäytymiseen. Ohjelma yhdistää tutkimuspohjaiset periaatteet innovatiivisiin opetusmenetelmiin: luentojen ja keskustelujen lisäksi osallistut esimiestapauksiin, ryhmähankkeisiin ja markkinasimulaatioihin. Kehität myös käytännön taitoja sellaisilla aloilla kuin kuluttaja- ja markkina-analyysi, johdon päätöksenteko ja markkinointiohjelmien toteuttaminen, valmistaen sinua harjoittamaan kehittyneitä markkinointikäytäntöjä.
Miksi opiskella bisnestä?
Alberta School of Business tarjoaa yhden Kanadan suurimmista BCom -ohjelmista, jossa on viisi eri tutkintolajia, 16 pääainesta ja monia erikoistumis- ja työkokemusmahdollisuuksia, mukaan lukien opiskelijaklubit, yrityshautomot, tapauskilpailut, ulkomailla opiskelevat ohjelmat ja paljon muuta.
Kurssimme rakentuvat ryhmä- ja projektityön ympärille, ja professorit ovat palkittuja opettajia ja oman alansa asiantuntijoita, jotka haastavat sinut toteuttamaan ideoita käytännössä työskennellessäsi henkilökohtaisten uratavoitteiden saavuttamiseksi.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Mahdolliset ura-alueet
- Kirjanpitovastaava
- Kirjanpitäjä
- Mainontajohtaja
- Tilintarkastaja
- Tuotepäällikkö
- Liiketoiminnan analyytikko
- Viestintäjohtaja
- Viestintäjohtaja
- Asiakaspalvelupäällikkö
- Talousanalyytikko
- Rahastokehityksen ammattilainen
- Henkilöstöasiantuntija
- Kansainvälisen kaupan asiantuntija
- Markkinatutkimuksen analyytikko
- Markkinointipäällikkö
- operaatiojohtaja
- Tuotepäällikkö
- Projektipäällikkö
- PR-edustaja