MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
University of Lethbridge Markkinoinnin kandidaatti
University of Lethbridge

Markkinoinnin kandidaatti

4 Years

Englanti

Täysaikainen

30 Jun 2024

Sep 2024

CAD 21 304 / per year *

Kampuksella

* kansainvälisille opiskelijoille| 6,428.50 CAD kanadalaisille opiskelijoille| Lisämaksuja voidaan periä.

Johdanto

Markkinointi, joka on yhdistelmä taidetta ja tiedettä, on minkä tahansa yrityksen ydin. Se auttaa tunnistamaan kuluttajien tarpeet, ohjaa uusien tuotteiden, palvelujen tai viestintästrategioiden kehittämistä, määrittää hinnat ja voi mukauttaa kaikkea tätä koti- ja kansainvälisille markkinoille. Lähes kolmannes pohjoisamerikkalaisista työskentelee markkinoinnissa tai markkinointiin liittyvissä tehtävissä.

Markkinoijana olet ratkaiseva linkki organisaation, sen toimittajien ja loppukäyttäjien välillä rakentaen suhteita, jotka hyödyttävät kaikkia osapuolia. Sinulla on oltava vahva ymmärrys asiakkaasta, olipa kyseessä sitten yksilö tai organisaatio, jotta voit neuvoa tehokkaasti kaikissa markkinoinnin osa-alueissa. Sinun on myös oltava luova, osoitettava vahvaa analyyttista kykyä ja sinulla on oltava erinomaiset viestintätaidot (myös kuuntelutaidot).

Opit tasapainottamaan hankekokemuksen ja uusimmat teoreettiset käsitteet ja opiskelemaan kursseja, kuten kuluttajakäyttäytymistä, mainontaa ja myynninedistämistä, vastuullista johtamista globaalissa ympäristössä, taloustiedettä, urheilumarkkinointia, viestintää ja sosiaalista mediaa, kulttuurienvälistä markkinointia ja tilastoja. Kurssit sisältävät myös historiaa, englantia, valtio-oppia, taloustiedettä ja sosiologiaa.

Markkinoinnin pääaineessa on valittavissa markkinointiviestinnän tai sosiaalisesti vastuullisen markkinoinnin suuntautumisvaihtoehdot. Kaikissa johtamisen kandidaatin tutkinnoissamme on nämä suuntautumisvaihtoehdot, lukuun ottamatta yhdistelmätutkintoja.

Voit myös valita sivuaineen syventääksesi tietämystäsi jollakin toissijaisella opintolinjalla. Monet sivuaineopinnot täydentävät hyvin markkinointia, kuten taidehistoria, kirjanpito, perhe- ja pienyritysjohtaminen, englanti, uusi media, sosiologia, taloustiede, alkuperäiskansojen yritysjohtaminen ja kansainvälinen johtaminen.

Miksi opiskella markkinointia Dhillon School of Businessissa?

Dhillon School of Businessissa toimii kansainvälisesti tunnettu Institute for Consumer and Social Well-being (ICSW). Pääset oppimaan ICSW:n jäseniltä, sillä he kaikki ovat markkinoinnin opettajia. Heidän tutkimuksessaan ja yhteisöllisissä työpajoissaan keskitytään muun muassa yritysten yhteiskuntavastuuseen, voittoa tavoittelemattomaan markkinointiin, ympäristöystävällisyyteen ja sosiaalisen muutoksen markkinointiin liittyviin kysymyksiin. Valituilla opiskelijoilla on jopa mahdollisuus työskennellä ICSW:n kanssa huippututkimuksen parissa.

Monet opiskelijoistamme ilmoittautuvat myös yhteistyökoulutukseen ollessaan Dhillon School of Businessissa. Co-op antaa sinulle palkallisen työkokemuksen ennen valmistumista ja voi jopa auttaa sinua saamaan työpaikan heti valmistumisen jälkeen.

Pääsymaksut

Apurahat ja rahoitus

Opetussuunnitelma

Ohjelman lukukausimaksu

Uramahdollisuudet

Opiskelijoiden suosittelut

Tietoja koulusta

Kysymyksiä