
BA (Hons) Marketing and Advertising
Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
3 up to 4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Tutustu Lincolniin missä tahansa maailmassa
Webinaarimme, aiheen mestarikurssimme, kysymys- ja vastausistunnot sekä opiskelijapaneelikeskustelumme ovat loistava tapa selvittää, millaista on elää ja opiskella University of Lincoln .
Johdanto
Successful marketing lies at the heart of commercial success, and professionals with the skills, knowledge, and creativity to deliver powerful national and international campaigns are highly sought after.
BA (Hons) Marketing and Advertising aims to develop graduates who have an understanding of the role of these key functions in business and society, and to be equipped for roles across the full spectrum of an ever-evolving marketing industry, from insight through to action and from both client and agency side, within advertising, branding, and marketing communications. To achieve this, you are encouraged to develop the ability to apply marketing techniques at strategic and operational levels to meet business objectives, and to be creative problem solvers with confidence, business acumen and skills in persuasive communication, presenting, and teamwork.
You will be introduced to the fundamentals of strategic marketing and advertising communications, including buyer behaviour, brand development, the advertising process and creativity, media planning, ethics and responsibility, and global marketing. This degree specifically addresses the rapid growth in digital marketing and the need from industry for new graduates with knowledge of marketing, advertising, and digital awareness and skills.
"This information was correct at the time of publishing (July 2023)"
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Miten opiskelet
Alan keskeisiä näkökohtia tutkitaan ja niistä keskustellaan, kun opiskelijat siirtyvät yleisestä liiketoiminnasta, markkinoinnista ja mainonnasta ensimmäisenä vuonna useampaan asiantuntijamoduuliin vuosina kaksi ja kolme. Painopisteenä on markkinoinnin ja mainonnan osaamisen kehittäminen, kuten luovuus, ongelmanratkaisukyky, suullinen ja kirjallinen esittely sekä vakuuttava viestintä.
Ensimmäisenä vuonna tutustut markkinoinnin, mainonnan ja yleisen liiketoiminnan perusteisiin, mukaan lukien organisaatiokäyttäytymisen tutkiminen ja liiketoimintatietojen ymmärtäminen.
Toisena vuonna kurssi rakentuu näille perusteille tutkimalla käsitteitä ja prosesseja, kuten strategista markkinoinnin suunnittelua ja mainonnan ja markkinoinnin soveltamista. Viimeisenä vuonna moduulit tutkivat markkinoinnin, median, brändäyksen ja mainonnan tiettyjä alueita itsenäisen projektin ohella, jossa voit keskittyä mainonnan ja/tai markkinoinnin alalla.
Ensimmäinen vuosi
- Data Analytics for Business (ydin)
- Rahoitus ei-asiantuntijoille (ydin)
- Organisaatiokäyttäytyminen (ydin)
- Markkinoinnin periaatteet (Core)
- Ammatillinen kehitys (ydin)
Toinen vuosi
- Kansainvälinen liiketoimintaympäristö (ydin)
- Palvelujen markkinointi- ja suhdestrategiat (ydin)
- Ammattikäytäntö (valinnainen)†
- Opiskelu ulkomailla korvaava opintopiste (1) (valinnainen)†
- Opiskelu ulkomailla korvaava opintopiste (2) (valinnainen)†
- Opiskelu ulkomailla korvaava opintopiste (3) (valinnainen)†
- Opiskelu ulkomailla korvaava opintopiste (4) (valinnainen)†
Kolmas vuosi
- Digitaalinen markkinointi ja sähköinen kaupankäynti (ydin)
- Mainonnan mediasuunnittelu (ydin)
- Itsenäinen projekti – tutkimus (valinnainen)†
- Itsenäinen projekti - Vastuullinen yritys (vaihtoehto)†
- Itsenäinen projekti - Neuvoteltu asiakaspohjainen projekti (optio)†
† Joillakin kursseilla voi olla valinnaisia moduuleja. Valinnaisten moduulien saatavuus voi vaihdella vuosittain, ja se riippuu vähimmäisopiskelijoiden määrästä. Tämä tarkoittaa, että tiettyjen valinnaisten moduulien saatavuutta ei voida taata. Valinnaisen moduulin valintaan voi vaikuttaa myös henkilöstön saatavuus.
Miten arvioit
Tutkinto käyttää erilaisia arviointityyppejä, joilla voidaan arvioida yksilön suoritusta ja ryhmäsuoritusta heijastaakseen opiskelijoiden eri oppimistyylit. Arvioinnit voivat sisältää kursseja, kuten kirjallisia tehtäviä, esseitä, raportteja, portfolioita ja heijastavia lokeja; käytännön työ, mukaan lukien esitykset, näyttelyt, roolileikit ja suulliset arvioinnit; ja kokeet, mukaan lukien sisäkokeet tai kirjalliset kokeet.
Mainonta ja markkinointi -kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille oikea-aikaista palautetta. Palautteen tarkoituksena on tunnistaa opiskelijan työn vahvuudet, heikkoudet ja kehittämiskohteet tukemaan oppimista koko tutkinnon ajan. Mahdollisuuksien mukaan palautetta saa sähköisesti. Opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua henkilökohtaisiin tapaamisiin saadakseen henkilökohtaista palautetta suorituksistaan.
akkreditoinnit
Tämä ohjelma on Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima, ja onnistuneen suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat "edistyneen aseman". Näin opiskelijat voivat opiskella CIM-tutkinnoissa ilman, että heidän tarvitsee suorittaa kaikkia moduuleja. Opiskelijat voivat myös lisätä tutkinnon täydentämään henkilökohtaisen palkinnon. Lisätietoja löytyy CIM:n verkkosivuilta.
Galleria
Ohjelman tulos
How You Study
Key aspects of the industry are explored and debated as students move from a general business, marketing, and advertising grounding in year one to more specialist modules in years two and three. The focus is on building marketing and advertising competencies, such as creativity, problem-solving, oral and written presentation, and persuasive communication.
In the first year, you are introduced to the foundations of marketing, advertising and general business, including examining organisational behaviour and understanding business data.
In the second year, the course builds on these foundations exploring concepts and processes such as strategic marketing planning and the application of advertising and marketing. In the final year, modules explore specific areas of marketing, media, branding, and advertising, alongside an independent project where you can choose to focus within the field of advertising and/or marketing.
Apurahat ja rahoitus
For eligible undergraduate students going to university for the first time, scholarships and bursaries are available to help cover costs. The University of Lincoln offers a variety of merit-based and subject-specific bursaries and scholarships.
Several scholarship options are available. Please check the university website for more information.
Ohjelman lukukausimaksu
Akkreditoinnit
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.