BSc (Hons) -pelien laskenta
University of Lincoln
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 6 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* tasoa kohti, kansainvälisille opiskelijoille | koti-/EU-opiskelijat: 9 250 puntaa tasoa kohti
Tutustu Lincolniin missä tahansa maailmassa
Webinaarimme, aiheen mestarikurssimme, kysymys- ja vastausistunnot sekä opiskelijapaneelikeskustelumme ovat loistava tapa selvittää, millaista on elää ja opiskella University of Lincoln .
Johdanto
Lincolnissa toimiva BSc (Hons) Games Computing -ohjelma pyrkii kehittämään kilpailukykyisen tietojenkäsittelyn rooleihin vaadittuja taitoja ja ominaisuuksia. Kurssi on suunniteltu auttamaan opiskelijoita kehittämään monipuolisiksi ammattilaisiksi, jotka kykenevät menestymään monissa yliopistojen jälkeisissä tehtävissä. Opiskelijoilla on myös mahdollisuus kehittää taitoja, jotka sopivat yhä kasvavaan, monen miljardin punnan videopeliteollisuuteen.
Kurssi pyrkii kehittämään taitojoukkoa, joka soveltuu digitaalisen sektorin laajemmalle taajuudelle. Ohjelmiston kehittämisen oppimisen lisäksi oppilaat voivat myös ymmärtää tietokoneen ja sen käyttäjän välistä vuorovaikutusta ja suunnitella kiehtovan kokemuksen.
Tavoitteenamme on tuottaa loppututkinnon suorittaneita, jotka voivat sopeutua nopeasti kehittyvään teknologiaan ja joilla on tärkeitä rooleja näiden yritysten eturintamassa. Teknologian kehittämisen lisäksi peleissä toimiva opiskelija voi myös ymmärtää, miten se on harjoitettava, leikkisä ja hauskaa.
Kurssilla tutkitaan tietojenkäsittelytietoa erityisten pelien käyttötarkoituksen kautta. Opiskelijoilla on mahdollisuus kehittää ohjelmointitaitoja erikoistuneiden moduulien ohella aiheita, kuten pelisuunnittelua, 3D-grafiikkaa, matematiikkaa ja tekoälyä.
Vahva käsitteellinen ja metodologinen pohja sekä pelien suunnittelussa että pelien kehityksessä antaa Lincoln's Games Computing -kurssille erottuvan etulyöntiaseman. Opiskelijoita rohkaistaan ymmärtämään, että ohjelmistosuunnittelu on yhtä tärkeää kuin luova suunnittelu tietokonepelituotteiden ja ohjelmistosovellusten menestyksessä. Kurssilla tarkastellaan myös leikkillisten järjestelmien roolia peliteollisuuden ulkopuolella ja tarkastellaan, miten pelejä on sovellettu sellaisilla aloilla kuin koulutus ja kuntoilu. Vaikka valmistuneet voivat kohdistaa uransa videopelialalla, heidän taitojaan voidaan soveltaa myös useisiin eri Pathways , mukaan lukien järjestelmät ja kehitysroolit NHS:ssä, autoteollisuudessa, koulutussektorilla ja suunnittelurooleissa useilla aloilla.
"Tämä tieto oli oikea julkaisuhetkellä (heinäkuu 2023)"
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Miten opiskelet
Tutkinnon ensimmäisenä vuonna opiskelijoilla on mahdollisuus opiskella perusalueita, kuten pelisuunnittelua, laskennan matematiikkaa, ohjelmointia ja pelien kehitystä.
Toisena vuonna odotetaan perusteellista tutkimusta pelilaskennan aloilla, kuten edistyksellinen ohjelmointi, konseptikehitys, käyttökokemussuunnittelu ja tekoäly.
Pelikehitysprojektin loppuunsaattamisen lisäksi opiskelijat voivat valita useista erikoistuneista moduuleista, mukaan lukien rinnakkainen ohjelmointi Autonominen mobiilirobotiikka; Kuvankäsittely; ja virtuaalinen ja liitetty todellisuus.
Kokopäiväinen tai osa-aikainen tutkimus saatavilla.
Ensimmäinen vuosi
- Algoritmit ja monimutkaisuus (ydin)
- Pelisuunnittelu (ydin)
- Pelin kehitys (ydin)
- Peliopinnot (ydin)
- Matematiikka laskentaan (ydin)
- Kohdeohjattu ohjelmointi (ydin)
- Ohjelmoinnin perusteet (ydin)
Toinen vuosi
- Sovellettavat ohjelmointiparadigmat (ydin)
- Tekoäly (ydin)
- Konseptikehitys (ydin)
- Pelin ohjelmointi (ydin)
- Skaalautuvat tietokantajärjestelmät (ydin)
- Joukkueen ohjelmistotuotanto (ydin)
- Käyttökokemuksen suunnittelu (ydin)
Kolmas vuosi
- Grafiikka (ydin)
- Fysiikan simulaatio (ydin)
- Menettelyllisen sisällön luominen (ydin)
- Projekti (ydin)
- Autonomous Mobile Robotics (valinnainen)†
- Big Data (valinnainen)†
- Monialustainen kehitys (valinnainen)†
- Kyberturvallisuus (valinnainen)†
- Kuvankäsittely (valinnainen)†
- Koneoppiminen (valinnainen)†
- Rinnakkaisohjelmointi (valinnainen)†
- Virtuaalinen ja lisätty todellisuus (vaihtoehto)†
† Joillakin kursseilla voi olla valinnaisia moduuleja. Valinnaisten moduulien saatavuus voi vaihdella vuosittain, ja se riippuu vähimmäisopiskelijoiden määrästä. Tämä tarkoittaa, että tiettyjen valinnaisten moduulien saatavuutta ei voida taata. Valinnaisen moduulin valintaan voi vaikuttaa myös henkilöstön saatavuus.
Miten arvioit
Ohjelma arvioidaan monin eri tavoin, mukaan lukien luokan kokeet, työselostus, projektit ja kokeet. Suurin osa arvioinneista on kurssipohjaisia, mikä heijastaa pelien tietojenkäsittelytieteen käytännön ja soveltavaa luonnetta. Kullekin arviointimenetelmälle annettu painotus voi vaihdella lukuvuoden mukaan. University of Lincoln tavoitteena on varmistaa, että henkilökunta palauttaa kurssiarvioinnit opiskelijoille nopeasti.
Akkreditoinnit ja sidossuhteet
Tämän kurssin on akkreditoinut BCS, Chartered Institute for IT, ja yliopisto on sidoksissa Institution of Analysts and Programmers -instituuttiin.