
BA (Hons) markkinointi
Southsea, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
3 up to 4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
GBP 9 250 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* Yhdistyneen kuningaskunnan/Kanaalisaarten ja Mansaaren opiskelijoille/EU:n asukkaille | 16 200 puntaa/vuosi: kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Markkinointi on paljon muutakin kuin mainontaa. Tämän laajan tutkinnon avulla ymmärrät, mikä tekee brändistä, kehität uuden tuotteen, opit ymmärtämään kuluttajapsykologiaa ja parantamaan kykyäsi tehdä myyntiä.
Markkinointi on keskeinen osa jokaista liiketoimintaa, ja tällä tutkinnolla tarkastellaan tarkasti, kuinka markkinointi toimii muiden erikoisalojen, kuten rahoituksen, toiminnan ja suhdetoiminnan, kanssa. Kun suoritat tämän tutkinnon, sinulla on syvä käsitys siitä, kuinka markkinointi on vuorovaikutuksessa yrityksen kaikkien työosien kanssa, ja pystyt soveltamaan taitojasi markkinoinnin asiantuntijana millä tahansa sinua kiinnostavalla alalla.
Kurssin kohokohdat
- Tutustu kaikkiin markkinoinnin, myynnin, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja mainonnan avainkäsitteisiin ja keskity sitten sinua todella kiinnostaviin alueisiin kurssin edetessä.
- Käytä oppimaasi 1 vuoden palkallisessa työharjoittelussa tai työskentelemällä todellisen asiakkaan kanssa markkinointikonsultointimoduulissamme.
- Hanki lisäsertifikaatteja työkaluista, ohjelmistoista ja erityisistä taidoista, kuten SEO, Google Ads ja Google Analytics osana tutkintoasi.
- Opi tulkitsemaan dataa päätösten pohjaksi ja esittele tiedot eri yleisöille.
- Hyödynnä O2:n, TK Maxxin ja Gartnerin kaltaisten yritysten asiantuntevat kaiuttimet.
- Opi alalla työskennelleiltä ja aktiivisesti nopeasti muuttuvaa markkinoinnin maailmaa tutkivilta opettajilta.
Akkreditoinut
Chartered Institute of Marketing (CIM) on johtava markkinoijien ammattijärjestö maailmanlaajuisesti. Se on olemassa markkinoinnin ammatin kehittämiseksi, ammattitason ylläpitämiseksi ja markkinoinnin toimijoiden osaamisen parantamiseksi. University of Portsmouth on yhdistänyt voimansa CIM:n kanssa, jotta opiskelijat voivat hankkia ammattipätevyyden CIM Accredited Degree -kumppanuuden kautta. CIM-tutkinnot ovat työnantajien kysyttyjä, ja niiden sisältö heijastuu omiin tutkintoihin, mikä varmistaa, että tarjoamme opiskelijoille parhaat mahdollisuudet menestyvään markkinointiuraan.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
Moduulit
Vuosi 1
Ydinmoduulit
- Liiketoiminta ja järjestelmähallinta – 20 op
- Taloustiede yrityksille – 20 op
- Ihmisten johtaminen organisaatioissa – 20 op
- Markkinoinnin periaatteet ja käytännöt – 20 op
- Consumer Insights – 20 opintopistettä
- Yrityskirjanpito – 20 op
- Markkinointiammattilaisen löytäminen – 20 opintopistettä
Vuosi 2
Ydinmoduulit
- Luova viestintä – 20 op
- Digitaalinen markkinointi – 20 opintopistettä
- Työllistettävyys ja ammatillinen kehittyminen – 0 op
- Markkinointiviestintä – 20 op
- Markkinointitutkimusprojekti – 20 op
- Kuluttajien ymmärtäminen – 20 opintopistettä
Valinnaiset moduulit
Tuotesalkkujen hallinta – 20 opintopistettä
Ammattimainen myynti – 20 op
PR – 20 op
Moderni vieraskieli (IWLP) – 20 op
Vuosi 3
Ydinmoduulit
- Mainonta – 20 op
- Strateginen markkinointi globaalissa ympäristössä – 20 opintopistettä
Valinnaiset moduulit
- Kuluttajapsykologia – 20 op
- Tuote- ja palvelukehityksen ajankohtaiset kysymykset – 20 op
- Cross Cultural Awareness for Business – 20 opintopistettä
- Digimarkkinoinnin strategia – 20 opintopistettä
- Väitös (Markkinointi) – 40 op
- Myynnin hallinta – 20 opintopistettä
- Sosiaalinen markkinointi – 20 op
- Brändien ymmärtäminen – 20 opintopistettä
- Markkinoinnin konsultointiprojekti – 40 opintopistettä
Työharjoitteluvuosi
Voit parantaa työllistettävyyttäsi suorittamalla valinnaisen palkallisen harjoitteluvuoden tutkintovuosien 2 ja 3 välillä.
Tämän kurssin aiemmat opiskelijat ovat sijoittuneet seuraaviin organisaatioihin:
- Warner Bros
- Nissan
- Renault
- Rolls Royce
Monille opiskelijoillemme työnantajat tarjoavat valmistuneita töitä.
Uramahdollisuudet
Valmistut tästä kurssista projekteilla ja sertifikaateilla osoittaaksesi osaamisesi työkalujen avulla, ja sinulla on todellista kokemusta puhuttavana haastatteluissa. Kokemus voi olla työharjoittelun tai markkinointikonsultointiprojektimme kautta.
Sinulla on myös ymmärrys liiketoiminnasta ja siitä, kuinka markkinointitoiminto sopii liiketoimintaan, taitoa, jota voit soveltaa kaikilla sinua kiinnostavilla aloilla.
Tämän kurssin aiemmin valmistuneet ovat saaneet työpaikkoja, kuten:
- markkinointipäällikkö
- sosiaalisen median tilivastaava
- mainonnan suunnittelija
- Sähköisen kaupankäynnin johtaja
- kansainvälinen projektipäällikkö
- asiakassuhdepäällikkö
- alan markkinointipäällikkö
- toimintapäällikkö: myynti ja markkinointi
- rekrytointikonsultti
Tämän kurssin aiemmin valmistuneet ovat siirtyneet töihin seuraaviin yrityksiin:
- Microsoft
- Taivas
- BMW rahoituspalvelut
- Läskinaama
- Pohjimmiltaan (ylellisen elämäntavan hallinta)
- Pendragon (auto)
- Blue Reef Aquarium
- Immediate Media Co. (sisältö ja alustat)
- Englannin keskuspankki
Jatkuva uratuki – jopa 5 vuotta valmistumisen jälkeen
Hanki työkokemusta opiskellessasi tuella löytääksesi osa-aikatöitä ja vapaaehtoistyömahdollisuuksia. Tutkinnon loppuvaiheessa ja valmistumisen jälkeen saat 1-1-tukea Graduate Recruitment Consultancy -palvelustamme löytääksesi täydellisen roolisi. Tämän lisäksi saat räätälöityjä ammatteja tueksi tiedekuntamme "uravalmius" -ohjelman kautta.