BA (Hons) markkinoinnissa
University of Winchester
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Winchester, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 6 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 14 700 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- Opi henkilökunnalta, jolla on laaja teollisuus- ja tutkimuskokemus, kun osallistut soveltavaan kurssisisältöön
- Opiskele erikoistuneita markkinointimoduuleja tutkimuksen, kuluttajakäyttäytymisen, integroidun viestinnän, johtamisen, brändäyksen, etiikan ja digitaalisen avainalueilla
- Käytännönläheiset ja soveltavat arvioinnit tarjoavat keinoja soveltaa moduulitietoa
- Hanki elintärkeää verkostoitumista ja taitojen kehittämistä vuoden mittaisessa työharjoittelussa, osa-aikaisessa työharjoittelussa tai vapaaehtoistyömoduulissamme
- Valmistuneet ryhtyvät uraan useissa paikallisissa, kansallisissa ja globaaleissa organisaatioissa, kun taas jotkut aloittavat oman yrityksen
Miten saat tuotteen tai palvelun erottumaan globaalissa taloudessa, jossa kuluttajilla on enemmän valinnanvaraa kuin koskaan? Hienostunut markkinointi on menestyvän liiketoiminnan ydin. Ohjelmamme antaa sinulle digitaaliset, analyyttiset ja luovat taidot menestyä tässä dynaamisessa ja kilpailukykyisessä teollisuudessa eri aloilla, rooleissa ja urapoluissa.
Kolmivuotinen markkinointikurssimme antaa sinulle kriittisen ymmärryksen aiheesta eri liiketoimintaympäristöissä yhdistettynä ongelman määrittelytaitoihin, joiden avulla voit tulkita ja kääntää tietoja markkinointipäätösten tekemiseksi. Markkinointimoduulit, joita käsittelet, strategisesta brändinhallinnasta kuluttajien käyttäytymisen ymmärtämiseen, ovat erittäin merkityksellisiä tosielämän käytännössä. Henkilökuntamme tuo ohjelmaan laajan valikoiman ammatillisia ja tutkimusintressejä varmistaen, että se on täynnä kannustavaa ja asiaankuuluvaa sisältöä.
Ensimmäisen vuoden tavoitteena on tarjota sinulle liiketoimintaosaamista, jota tarvitaan tehokkaaksi markkinointiasiantuntijaksi missä tahansa organisaatiossa. Tutustut markkinoinnin taustalla oleviin periaatteisiin ja opit tunnistamaan ja kehittämään keskeisiä markkinointitaitoja.
Toinen vuosi tarjoaa sinulle mahdollisuuksia hioa markkinoinnin hallintavalmiuksiasi. Tämän tason tutkimuksen aikana painotetaan kuluttajien käyttäytymisen ja sidosryhmien tarpeiden kriittistä ymmärtämistä elinkelpoisten markkinointimahdollisuuksien luomiseksi.
Viimeinen vuosi on luonteeltaan strateginen, jolloin voit kehittää edelleen kriittisen ajattelun taitoja. Pohdit markkinoinnin monimutkaisuutta ja eettisiä vaikutuksia, tutkit kulttuurin ja markkinoinnin sekä markkinoinnin ja yhteiskunnan välistä suhdetta.
Viimeisessä laajennetussa itsenäisessä tutkimuksessa on kyse luottamuksen ja markkinoinnin asiantuntemuksen rakentamisesta. Se voi olla väitöskirja, työkokemus tai johtamiskysymysten tutkimus.
Kolmen vuoden aikana kehität erilaisia taitoja, kuten kriittistä analyysiä, luovaa ajattelua, ongelmanratkaisua, tiimityötä ja tehokasta viestintää asiakkaiden ja asiakkaiden sitouttamiseksi hyvän markkinointikäytännön avulla.
Uravaihtoehdot ovat yhtä monipuolisia ja laajoja kuin itse kurssi - suurin haasteesi on päättää, mihin alueeseen mennä. Mahdollisia rooleja ovat myynti, brändinhallinta, liiketoiminnan kehittäminen, markkinatutkimus, viestintä ja asiakasyhteys.
Valmistuneet työskentelevät useissa eri organisaatioissa, pienistä ja keskisuurista yrityksistä suuriin monikansallisiin yrityksiin sekä yksityisellä, julkisella ja hyväntekeväisyyssektorilla.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Vuosi 1 (taso 4)
- Akateemiset ja ammatilliset taidot 15
- Digitaalinen liiketoiminta ja kehittyvät teknologiat 15
- Digitaalinen julkaisu 15
- Urajohtaminen 15
- Käytännön rahoitus yrityksille 15
- Markkinoinnin periaatteet 15
- Sisältömarkkinointi 15
- Vastuullinen johtaminen 15
2. vuosi (taso 5)
- Johdatus markkinointitutkimukseen 15
- Markkinointitutkimus käytännössä 15
- Kuluttajakäyttäytyminen 15
- Suhdemarkkinointi 15
- Integroitu markkinointiviestintä 15
- Brändi-identiteetti 15
- Markkinoinnin hallinta 15
Valinnaiset moduulit
- Luovuus, muotoilu ja innovaatio - 15 op
- Arvotutkimukset - 15 op
- Työkokemus - Valinnainen vuoden mittainen työharjoittelu tasoilla 5-6
Vuosi 3 (taso 6)
- Osa-aikainen työharjoittelu* 30
- Väitöskirja* 30
- Nykyaikaisten johtamisongelmien tutkiminen* 30
- Markkinoinnin etiikka 15
- Strateginen brändinhallinta 15
- Digitaalinen markkinointi 15
- Strateginen markkinoinnin johtaminen 15
- Markkinointianalyysi 15
Valinnaiset moduulit
- Markkinoinnin kehittäminen vapaaehtoistyön kontekstissa - 15 op
- Arvotutkimukset - 15 op
- Sosiaalisen median markkinointi - 15 opintopistettä
- Muutoksen hallinta - 15 opintopistettä
- Innovaatiojohtaminen - 15 opintopistettä
Uramahdollisuudet
Markkinoinnin tutkinnon suorittaneille on kysyntää monenlaisissa tehtävissä useissa eri organisaatioissa pienistä ja keskisuurista yrityksistä suuriin monikansallisiin yrityksiin.
University of Winchester sijoittuu Ison-Britannian 10 parhaan joukkoon työelämässä tai jatko-opiskelussa valmistuneille Graduate Outcomes Survey 2021, HESA:n mukaan.
Esihyväksytty maisterin tutkintoon
Jos opiskelet kanssamme Bachelor's Honors Degree -tutkintoa, sinut hyväksytään etukäteen maisterin tutkinnon aloittamiseen Winchesterissä. Saadaksesi tukikelpoisuuden, sinun tulee hakea maaliskuun loppuun mennessä tutkinnon viimeisenä vuonna ja täyttää valitsemasi maisterintutkinnon pääsyvaatimukset.