Tietojenkäsittelytieteen kandidaatti: multimedia ja pelin kehittäminen
The University of Wollongong in Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dubai, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Kokonaispalkkio: 232 943 AED / 63 472 USD (sis. Alv 5%). Lisämaksuja voidaan soveltaa.
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Multimedia- ja pelinkehityshanke on suunniteltu vastaamaan ammattitaitoisen tutkinnon nykyistä maailmanlaajuista kysyntää peli- ja multimediajärjestelmien kehittämisen aloilla. Tämä merkittävä varustaa sinulle taidot soveltaa tekniikoita videopelien ja niihin liittyvien järjestelmien kehittämiseen tietokoneissa ja mobiilialustoissa, mukaan lukien matkapuhelimet, tabletit ja kannettavat laitteet. Voit tunnistaa lähestymistavat reaalimaailman ongelmien ratkaisemiseen videopeleissä ja multimediajärjestelmissä. Lisäksi kehität sekä perinteistä tietojenkäsittelytaitoa että luovia taitoja, kuten visualisointia, vuorovaikutusta ja viestintätaitoja.
Kesto 4 vuotta - kokopäiväinen | Intakes | Lukukausimaksut |
Uramahdollisuudet
Multimedian ja pelien kehittämisen alue on kehittynyt nopeasti viime vuosikymmenen aikana. Tieteen ja teknologian edistyminen, kuten ihmisen ja tietokoneen välinen vuorovaikutus, mikroprosessorien prosessointiteho, liiketoimintaprosessien mallintaminen, monimutkaisten vuorovaikutusten simulointi ja Internetin kaikenkokoisuus ovat dramaattisesti lisänneet tämän työalan laajuutta. Tämän suuren tutkinnon suorittaneet voivat osallistua seuraaviin ammatteihin:
- Ohjelmistojen kehittäjät
- Prosessimallinnusasiantuntijat
- Graafiset ja animaatio-suunnittelijat
- Multimedia-tekijät
- Systems Design and Analysis -asiantuntijat
- Verkon optimoinnin asiantuntijat
- Human-Computer-vuorovaikutuksen asiantuntijat
- Teollisten prosessien simuloinnin asiantuntijat
Ammatillinen akkreditointi
ACS
Australian tietoyhteiskunta tunnustaa ohjelman täyttävän "ammatillisen tason" jäsenyyden vaatimukset.
Akkreditointi ja tunnustaminen
Tämä ohjelma on akkreditoitu Yhdistyneiden arabiemiirikuntien opetusministeriön ja korkea-asteen koulutuksen ministeriön toimesta, ja se tunnustetaan täysin Yhdistyneiden arabiemiirikuntien, GCC-maiden ja kansainvälisesti jatkokoulutukseen ja työllisyyteen yksityisellä ja julkisella sektorilla.
Lisäksi ohjelman laatua takaa UOW, joka on rekisteröity korkea-asteen koulutuksen laadun ja standardointitoimistossa (TEQSA), joka on Australian korkea-asteen koulutuksen alan kansallinen sääntelyviranomainen. UOWD-tutkinnon suorittaneilla on mahdollisuus vaihtaa UOWD-tutkintonsa vastaavaan UOW Australia -asteeseen valmistumisen jälkeen.
Ohjelmarakenne
Jotta hakija saisi tietojenkäsittelyn kandidaatin tutkinnon multimedian ja pelin kehittämisessä, hakijan on koottava vähintään 204 opintopistettä (CP), joihin sisältyy 60 cp yleissivistävää opetusta, 90 cp ohjelman ydinohjelmaa, 30 cp Major ja 24 cp valittavia
Suuri
- CSCI236 3D-mallinnus ja animaatio
Vähintään neljä aihetta (24 op) seuraavasta luettelosta:
- CSCI336 Tietokonegrafiikka
- CSCI346 Pelin kehittäminen
- CSCI356 Game Engine Essentials
- CSCI366 Mobile Multimedia
- CSCI376 Monitoiminen ja GPU-ohjelmointi
Ohjelman ydin
- CSIT111-ohjelmointiperusteet
- CSIT113 Ongelmanratkaisu
- CSIT114-järjestelmän analyysi
- CSIT115 Tietojen hallinta
- CSIT121-objektisuunnittelu
- CSIT127-verkot
- CSIT128 Johdatus Web-tekniikkaan
- CSIT212 Johdatus tietokonejärjestelmiin
- CSIT214 IT-projektinhallinta
- CSIT226 Ihmisen ja tietokoneen välinen vuorovaikutus
- CSCI203-algoritmit
- CSCI251 etukäteen ohjelmointi
- CSCI235Database Systems
- MATH221 Tietojenkäsittelytieteen matematiikka
- CSIT314 Ohjelmistokehitysmenetelmät
- CSIT321-projekti
Yleissivistävä koulutus (GED)
Opiskelijoiden on suoritettava 60 opintopistettä yleissivistävästä koulutuksesta seuraavista seitsemästä (7) luokasta:
- Tietotekniikka ja matematiikka (12 op)
- MATH070 * Säätiön matematiikka tietojenkäsittelyyn
- STAT131 Muutoksen ja epävarmuuden ymmärtäminen
- Englanti, arabia tai muut kielet (18 op)
- GED 010 Akateeminen opiskelutaito 1
- GED 020 Akateeminen opiskelutaito 2
- Islamilaiset opinnot, historia tai kulttuuri (6 op)
- ARTS017 islamilainen kulttuuri
- Sosiaaliset tai käyttäytymistieteet (6 op) (valitse vain yksi alla olevasta luettelosta)
- PSYC015 Johdatus psykologiaan
- SOC 103 Johdatus sosiologiaan
- Luonnolliset tai fyysiset tieteet (6 op) (valitse vain yksi alla olevasta luettelosta)
- ENVI030 * Ympäristötieteet
- PHYS030 * Säätiön fysiikka
- Humanistiset tai taide (6 op) (valitse vain yksi alla olevasta luettelosta)
- ARTS035 Filosofian esittely
- LAW 101 Laki, liike ja yhteiskunta
- Innovaatiot ja yrittäjyys (6 op)
- INE 301 Innovaation ja yrittäjyyden perusteet
* Haastekokeet ovat saatavilla MATH070, PHYS030 ja ENVI030. Testit pidetään lukukauden ensimmäisellä viikolla ja vapautus aiheesta myönnetään 60 prosentin tai sitä korkeamman pistemäärän saavuttamisen jälkeen.
valittavien
Plus 3 valittavaa luettelosta
Hyväksytty luettelo valittavista
- ACCY111 kirjanpidon perusteet yhteiskunnassa
- ACCY112 kirjanpito organisaatioissa
- CSCI213 Java-ohjelmointi ja objektikohtainen suunnittelu
- CSCI322-järjestelmän hallinta
- CSCI323 Keinotekoinen älykkyys
- CSCI319 jaetut järjestelmät
- CSCI350 Harjoittelu
- CSCI356 Pelimoottorin perusteet
- CSCI358 Security Engineering
- CSCI361 Salaus ja turvalliset sovellukset
- CSCI368 Verkkoturva
- CSCI370 Tietotekniikan erikoisaiheet A
- CSCI399-palvelinteknologia
- ECON100 Taloudelliset olennaiset liiketoiminnalle
- ISIT201 Tieto- ja viestintäturvallisuus
- ISIT204 Sähköisen liiketoiminnan periaatteet
- MARK101-markkinointiperiaatteet
- MARK301 Internet-sovellukset markkinointiin
- MARK343 Kansainvälinen markkinointi
- MGNT110 Johdatus hallintaan
- MGNT201 Organisaatiokäyttäytyminen
- MGNT206 Henkilöstöhallinto