
Kauppatieteiden kandidaatti (markkinointi)
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jan 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
AUD 84 528 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* Istumamaksut ovat yhden vuoden istuntoa varten. Kaikki kurssimaksut ovat ohjeellisia, ja ne perustuvat normaaliin kurssin pituuteen ja etenemiseen. Nämä maksut voivat muuttua vuosittain. Kuitenkin, jos saat tarjouksen opiskella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Markkinointi on toimintoja, instituutioita ja prosesseja tuotteiden ja palveluiden luomiseen, kommunikointiin ja toimittamiseen. Tähän sisältyy suhteiden helpottaminen arvon tuottamiseksi kuluttajille, asiakkaille ja yhteiskunnalle. Kyse on kaikesta siitä, kun määritellään, kuka asiakas on kehittää kilpailuetu asettamalla tuotteet / palvelut tehokkaasti markkinoille. Markkinointi on välttämätöntä kaikille organisaatioille, jopa pienyrityksille ja voittoa tavoittelemattomille yhteisöille.

Tämä tutkinto
Yhdessä ensimmäisen liiketoimintavuoden jälkeen voit erikoistua markkinointiin toisesta vuodesta. Tutkinnon suorittaneet suorittavat monia eri suuntoja, mukaan lukien mainonta, digitaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi sekä uusien tuotteiden luominen ja markkinointi. Opiskelija sitoutuu myös viimeisen vuoden kurssiaineeseen, jonka avulla voit soveltaa kaikkea opittua siihen mennessä yhteistyössä muiden tieteenalojen opiskelijoiden kanssa. Lisäksi sinulla on mahdollisuus hakea työharjoitteluun tarjoavaa työharjoittelua.
Mitä opiskelet
Opit tutkimaan, miten kuluttajat käyttäytyvät, kuinka organisaatiot saavat tietoa markkinoistaan ja kyseisten markkinoiden asiakkaista, kuinka luoda tehokkaita markkinointiviestintäkampanjoita ja kuinka organisaatiot johtavat markkinointia onnistuneesti. Sinulla on mahdollisuus syventää ymmärrystäsi markkinoinnin avainaloista, esimerkiksi miten luoda muutoksia parempaan suuntaan yhteiskunnassa tai oppia markkinoinnin sovelluksista kansainvälisesti.

Lisäinformaatio:
Koko markkinointipäällikön voi opiskella Wollongongissa ja Lounais-Sydneyssä. Ensimmäisen ja toisen vuoden aiheet voidaan suorittaa myös seuraavissa paikoissa:
- UOW Batemans Bay - UAC 753604
- UOW Bega - UAC 753605
- UOW Shoalhaven - UAC 753603
- UOW Etelä-Highlands - UAC 753606
- UOW Southern Sydney - UC 753607
Osaamistavoitteet
Kurssin oppimistulokset ovat oppimistulosten ilmoituksia, jotka ilmenevät sen perusteella, mitä oppijan odotetaan tietävän, ymmärtävän ja pystyvät tekemään kurssin suorittamisen jälkeen. Kurssista valmistuneet voivat osoittaa:
1 |

Sisäänpääsyvaatimukset
Hakijoiden on täytynyt saavuttaa vaaditut pisteet tutkintoon, joka vastaa 13-vuotisen koulutuksen suorittamista Australiassa.
Jotta voitte valita valitsemasi kurssin, oletetaan, että olet suorittanut tärkeät aiheet vanhempien lukion opinnoissa tai muussa asiaan liittyvässä tutkinnossa. Tämä on erityisen tärkeää tutkinnoille, joilla on vahva perusta matematiikassa tai tiede.
Liiketoiminnan tiedekunta on allekirjoittanut YK: n maailmanlaajuisen aloitteesta vastuullisen johtamisen opetuksen periaatteet (PRME). PRME tukee laitoksia, jotka edistävät vastuullista johtamiskoulutusta, tutkimusta ja ajattelujohtajuutta.
Miksi valita kurssi?
UOW-opiskelijoilla on nykyaikainen opetussuunnitelma, joka ei pelkästään opeta liike-elämän teoriaa vaan soveltaa sitä arkipäivän toimintaympäristöihin. Kehitämme kriittisiä ajattelutaitoja omaavia ammattilaisia, johtajia ja yritysjohtajia, jotka menestyvät valitsemillaan aloilla.
Sinulla on mahdollisuus hankkia käytännöllistä ja todellista kokemusta ja tehdä ammattilaisliittymiä, jotka auttavat käynnistämään urasi, mukaan lukien mahdollisuuden osallistua Business Internship -ohjelmaan, joka voi nähdä sinut kumppanina alan johtajien kuten Commonwealth Bank, Cancer Council , World Vision Australia ja Gazal.
Liiketoiminnan tiedekunta on allekirjoittanut YK: n maailmanlaajuisen aloitteesta vastuullisen johtamisen opetuksen periaatteet (PRME). PRME tukee laitoksia, jotka edistävät vastuullista johtamiskoulutusta, tutkimusta ja ajattelujohtajuutta.

Uramahdollisuudet
- Tilintarkastaja
- Pankkiiri
- Analyytikko
- Varainhoidon valvoja
- Kirjanpitäjä
- Politiikan neuvonantaja
- Liiketoiminnan neuvonantaja
- OHS-virkailija
- Henkilöstöjohtajan konsultti
- pörssimeklari
- Vakuutuksenvälittäjä
- Rahoitusjohtaja
- Viejä / maahantuoja
- PR-koordinaattori
- Markkinatutkija
- Mainontajohtaja
- Tuotemerkki / tuotepäällikkö
- Tapahtuman hallinta