BA Design, Muoti Viestintä
VIAMODA
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Warsaw, Puola
Kieli (kielet
Kiillottaa
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
7 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 3 100 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Muotiviestinnän aikana
Tutkimusten aikana VIAMODA opettaa kuinka käyttää viestintävälineitä ja -järjestelmiä yritysten ja muotibrändien edistämiseksi, luoda mainoskampanjoita, grafiikkaa ja valokuvaustöitä sekä toimia Internet-tilassa (sähköinen kaupankäynti, sähköinen markkinointi).
Opinnot on opetettu puolaksi kokopäiväisesti ja osa-aikaisesti.
Opiskelijamme saavat tietoa muotitapahtumien järjestämisestä, tarkoituksenmukaisesta suunnitellusta tarkoituksesta, brändin spesifisyydestä, budjetista ja kohderyhmän odotuksista.
Luennoilla ja käytännön kursseilla kokeneella akateemisella henkilökunnalla - voit oppia ammattitaitoista kieltä, periaatteita ja käsitteitä, jotka valvoa ja valvoa muotiteollisuutta ja valmistautua opiskelemaan osaaviksi kriitikoiksi, asiantuntijoiksi ja tehokkaiksi muotihahmoiksi.
VIAMODA tarjoaa mahdollisuuden itsenäisesti suunnitella keräily- ja myyntimahdollisuuksien ympäristöä ja esteettisyyttä - tyyliteltyjen elementtien ja Visual Merchandisingin elementtejä.
Ensinnäkin tarjoamme opiskelijoillemme mahdollisuuden hankkia monenlaisia ammatillisia yhteyksiä opintojen aikana, jotta he voivat saada käytännön kokemusta heidän tietämyksensä ja taitojensa perusteella.
Yhteistyössä muotiyritysten ja organisaatioiden kanssa yliopisto antaa opiskelijoilleen mahdollisuuden osallistua aitoihin keräysprojektien valmisteluun, vaikka he opiskelevat edelleen, joista parhaiten toteutetaan tuotanto. Asettamalla tämä tuote markkinoilla toimivilla vaatetusalan yrityksissä se luo ainutlaatuisen tilaisuuden tämän erikoistumisen opiskelijoille osallistumaan täysiprosessiin omien tuotteidensa luomiseksi. Viestintäalan erikoisalan opiskelijat edistävät niitä muotimarkkinoilla.
Urapolku tämän erikoisosaamisen jälkeen:
- Markkinointiasiantuntija ja Brand Manager
- Vähittäiskauppa Visual Merchandising -asiantuntija
- Trend esihmis- ja viestintäasiantuntija
- Muoti Promoter
- Luova johtaja (taiteellinen johtaja)
- Itsenäinen yrittäjä
VAADITUT DOKUMENTIT
- online-henkilötietokysely ja hakemus pääsystä,
- todistuksen alkuperäiskappale, joka oikeuttaa ehdokkaan hakeutumaan korkeakouluopetukseen ja käännös, laillistaminen siinä maassa, jossa se on annettu tai suurlähetystö,
- passin sertifioitu valokopio sekä voimassa oleva viisumi tai oleskelulupa,
- Puolan kielellä todistettu riittävä taito,
- 2 valokuvaa, koko 35x45mm, paljain, vaalea tausta (allekirjoitettu),
- 1 värillinen valokuva n elektroninen muoto (236 x 295 kuvapistettä, 300 dpi, JPG)
- lääkärintodistus,
- valokopio voimassaolevasta vakuutuksesta,
- itseopiskelu (pdf-formaatti, enintään 50 Mt), joka kuvaa etuja ja inspiraatioita korostaen taidetta, kulttuuria, viestintää ja / tai muotia, ja on erittäin hyödyllistä arvioitaessa ehdokkaan taipumusta ja motivaatiota,
- todistus VIAMODA yliopiston pankkitilille suoraan maksamasta sisäänpääsymaksusta.