Kansainvälisen markkinoinnin BA-palkinnot
University of Westminster
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 15 400 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* kansainvälinen - UK/EU: £9 250 (maksut per lukuvuosi)
Opintojakson avoimien ovien päivä – lauantai 23.3
Liity kampukselle saadaksesi lisätietoja kurssista, puhua opiskelijoille, tutustua tiloihin ja saada tunnetta yliopistosta. Se on loistava tilaisuus saada tietoa palveluista, majoituksesta, opiskelijarahoituksesta ja muusta. Varaa nyt linkistä!
Johdanto
Kansainvälistyminen ja markkinoiden kehitys ovat luoneet yrityksille mahdollisuuksia keskittyä markkinointiin globaalista näkökulmasta.Tutkinnollamme voit tutkia markkinoijien monimutkaisuutta ja monimuotoisuutta erittäin kilpailluilla ja jatkuvasti kehittyvillä maailmanmarkkinoilla, ja se sisältää uusimman markkinointistrategian, työkalut ja tekniikat.
Voit myös parantaa työllistettävyyttäsi hankkimalla lisätutkintoja Institute of Data and Marketingin (IDM) ja/tai Chartered Institute of Marketingin (CIM) kautta.Statusmme CIM Graduate Gateway -oppilaitoksena oikeuttaa sinut hakemaan poikkeuksia sen ammatillisen pätevyyden moduuleista, kun taas voit saada IDM:n palkinnon digitaalisessa markkinoinnissa Digital Essentials of Marketing -moduulin aikana.
Koska markkinointitutkinnoillamme on yhteinen ensimmäinen vuosi, pääset kokemaan kaikki markkinoinnin pääalueet säilyttäen samalla joustavuuden vaihtaa kurssia toisen vuoden alussa.
Keskitymällä markkinointiin kansainvälisessä kontekstissa saat tietoisuuden globaalista, kulttuurisesta, sosiaalisesta, taloudellisesta ja eettisestä ammatillisesta ympäristöstä, jossa markkinoijat nyt toimivat, ja yhteyksistä muihin toimiviin liiketoiminta-alueisiin, joita tarvitaan yrityksen yleisen menestyksen kannalta.
Kattava opetussuunnitelmamme kattaa kansainvälisen markkinointistrategian kehittämisen, globaalin strategisen johtamisen, tuotemerkkien hallinnan, tuotteiden kehittämisen sekä kansainvälisen markkinoinnin toteuttamisen, koordinoinnin ja hallinnan.Kun tunnustat digitaalisten tekniikoiden ja sosiaalisen median markkinoinnin tärkeyden, pääset käyttämään uutta digitaalisen markkinoinnin laboratoriotamme, Switch 23:a, joka on perustettu jäljittelemään luovaa toimistoa.
Saat käytännön kokemusta ulkopuolisten markkinoijien reaaliaikaisista asiakashousuista, suorituskyvyn ja asiakastutkimuksen analysoinnista sekä asiaankuuluvien internet-pohjaisten tekniikoiden käyttämisestä markkinoinnissa.Aiemmin opiskelijat ovat esimerkiksi työskennelleet pienen panimon projektissa, jossa on kehitetty markkinointisuunnitelma designoluiden myymiseksi mobiilibussista.
Saat tutkinnon, jolla on tiedot, taidot ja valmiudet jatkaa uraa maailmanlaajuisesti ja kansainvälisissä organisaatioissa sellaisilla aloilla kuin strateginen markkinoinnin suunnittelu, markkinatutkimus, markkinointiviestintä ja brändinhallinta.
Tärkeimmät syyt opiskella kanssamme
- Ammattimaisesti keskittyvä kurssi, jossa on mahdollisuus hankkia lisää ammatillisia pätevyyksiä Institute of Data and Marketingista (IDM) ja Chartered Institute of Marketingista (CIM)
- Markkinointitutkinnoilla on yhteinen ensimmäinen vuosi, mikä antaa enemmän joustavuutta erikoisalaasi valittaessa.
- Mahdollisuus viettää lukukausi tai vuosi opiskella ulkomailla yhdessä kumppanioppilaitoksissamme, saada arvokasta työkokemusta tai molempien yhdistelmä.Esimerkiksi yksi edellinen opiskelija työskenteli markkinointipäällikkönä ICG Medicalissa.
- Mahdollisuus opiskella vierasta kieltä valinnaisena moduulina jokaisena opintovuonna.
- Kuuntele asiantuntijoita ja keskustele markkinoinnin opiskelijoiden kanssa liittymällä opiskelijoiden johtamaan Westminster Marketing Societyyn tai hanki ammatillista kokemusta työskentelystä Westminster Business Consultantsissa.
- Vierasluennot alan ammattilaisilta ovat aiemmin pitäneet puhujia Googlen analytiikan aiheista ja organisaatioilta, kuten IBM, Tableau, Coca Cola ja LinkedIn.
- Ohjelmat toimittaa monikulttuurinen ja kansainvälinen opetuselin, joka tulee ammatillisesta harjoittelusta ja/tai julkaistaan säännöllisesti kansainvälisissä huippulehdissä.
Miksi opiskella tätä kurssia?
- Yhdistä teoria ja käytäntö
Yhdistä teoria globaaliin käytäntöön tosielämän tapaustutkimuksilla, vierailevilla luennoilla ja live-markkinointiprojekteilla. - Rakenna yhteyksiä
Luo yhteyksiä kollegoihisi, markkinoinnin ammattilaisiin ja tuleviin työnantajiin CIM- ja IDM-yhteyksiemme kautta. - Monikulttuurinen ja kansainvälinen opetushenkilöstö
Monikulttuurinen ja kansainvälinen opetuselin, joka tulee ammatillisesta harjoittelusta ja/tai julkaistaan säännöllisesti kansainvälisissä huippulehdissä.
Ammattimainen tunnustus
Koska Graduate Gateway Institution on Chartered Institute of Marketing (CIM), tutkintomme sisältö on kartoitettu CIM-pätevyyksiin, jotta moduuleille voidaan myöntää poikkeuksia.Tämä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden hankkia ammatillinen pätevyys tai palkinto markkinoinnin tutkinnon rinnalla ja tarkoittaa, että useimmissa tutkinnoissa sinun on suoritettava vain yksi arviointi tavallisen kolmen sijaan.Institute of Data and Marketingin (IDM) digitaalisen markkinoinnin palkinnon voi saada myös kurssin Digital Essentials of Marketing -moduulin aikana.
Uramahdollisuudet
Jos haet uraa organisaation markkinointitehtävissä, kansainväliseen markkinointiin keskittyvä tutkintomme valmistaa sinut monenlaisiin tehtäviin ulkomailla tai yrityksissä, jotka tekevät kauppaa ympäri maailmaa. Se on suunniteltu kehittämään analyyttistä ja ongelmanratkaisukykyäsi tarjoamalla sinulle laaja-alaista tietämystä liiketoiminnasta sekä erikoisosaamista, joita tarvitaan strategisen markkinoinnin toteuttamiseen haastavissa uusissa yhteyksissä.
Tämän tutkinnon aiemmat valmistuneet ovat löytäneet menestyksekkään työpaikan markkinointitehtävissä, kuten johtamisharjoittelijana, vähittäiskaupan johtajana, markkinointiharjoittelijana, markkinatutkimusassistenttina, mainosharjoittelijana, PR-assistenttina, myynninedistämispäällikkönä, harjoittelijana brändipäällikkönä ja globaalin brändiassistenttina. Yhä useammat opiskelijat etenevät jatko-opintoihin valmistuessaan: joko suorittavat ammattitutkinnon tai jatkavat jatko-opintoja.
Yliopiston ura- ja työllisyyspalvelu on rakentanut yli 3 000 työnantajan verkoston ympäri maailmaa, auttaen kaikkia opiskelijoitamme tutustumaan jännittäviin mahdollisuuksiin ja ammatteihin.
- Kehitä innovaatio- ja yrittäjätaitojasi
Kehitä innovaatioita ja yrittäjyyttäsi Santanderin sponsoroimassa The Big Idea -kilpailussa. - Aloita urasi
Opi käyttämään sosiaalista mediaa työnhaussa tai LinkedIniä urasi käynnistämiseen. - Kehitä CQ:ta
Kehitä kulttuuriälyäsi – tai CQ:ta – opiskelemalla yli 100 kansallisuutta edustavien opiskelijoiden ja henkilökunnan kanssa.
Alan linkit
Sen lisäksi, että oppilaitoksella ja yksittäisellä henkilökunnalla on yhteyksiä ammatillisiin elimiin, mukaan lukien CIM ja IDM, monilla tällä hetkellä tällä kurssilla opettavista henkilöistä on laaja ammatillinen kokemus useilta liike-elämän aloilta, ja monet työntekijät ylläpitävät yhteyksiä teollisuuteen konsultointi- ja koulutustyötä.
Kurssin aikana sinulla on lukuisia mahdollisuuksia kuulla vierailevia puhujia ja Alumni Voices -sarjan kautta, jossa entiset markkinoinnin jatko-opiskelijat jakavat kokemuksiaan, mukaan lukien globaaleissa mediaryhmissä työskentelevät tai oman markkinointikonsulttinsa perustaneet.
Työn roolit
Kurssi valmistaa sinut monenlaisiin liiketoiminnan rooleihin kansainvälisessä kontekstissa.
Esimerkkejä näistä vastavalmistuneiltamme ovat:
- Mainontajohtaja
- Tuotepäällikkö
- Johdon harjoittelija
- Markkinatutkija
- Markkinointiassistentti/päällikkö
- Tuotekehitysvastaava
- PR-upseeri
- Sosiaalisen median johtaja/päällikkö
Westminster Employability Award
Työnantajat arvostavat tutkinnon suorittaneita, jotka ovat investoineet henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseensä – ja Westminster Employability Award -palkintomme antaa sinulle mahdollisuuden dokumentoida ja osoittaa virallisesti nämä toimet ja saavutukset.
Palkinto on joustava ja sen voi suorittaa omalla ajalla, ja se sisältää joukon perus- ja valinnaisia koulun ulkopuolisia toimintoja.
Toimintaan voi kuulua kokemuksen hankkiminen osa-aikatyön tai harjoittelun kautta, yliopiston ylläpitämään järjestelmään liittyminen – kuten mentorointi tai opettaminen koulussa – tai verkkoharjoitusten suorittaminen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Markkinoinnin tutkinnoillamme on yhteinen ensimmäinen vuosi, jolloin pääset kokemaan kaikki markkinoinnin pääalueet ennen kuin viimeistelet tutkinnon uravalintaasi vastaavaksi keskittyen joko kansainväliseen markkinointiin, markkinoinnin johtamiseen tai markkinointiviestintään.
Seuraavat aiheet osoittavat, mitä opiskelet tällä kurssilla.
Vuosi 1
Sinut tutustutaan tärkeimpiin markkinoinnin teorioihin, käsitteisiin ja uusiin markkinoinnin työkaluihin ja tekniikoihin. Keskitymme asiakkaaseen, tutkimme ostajan käyttäytymistä ja tekijöitä, jotka vaikuttavat käsityksiin ja ostopäätöksiin.
Opintoaiheita ovat mm.
- Ostajan käyttäytyminen
- Markkinoinnin perusteet
- Digitaalisen markkinoinnin perusasiat
- Ammatillinen kehitys markkinoijille
- Globaali markkinointiympäristö
Sinulla on myös mahdollisuus suorittaa valinnainen moduuli, joka laajentaa taitojasi tai auttaa sinua saamaan syvällisempää tietoa erikoisalastasi; optiomoduulisi voi olla vieras kieli.
Luottotaso 4
Vuosi 2
Opit toteuttamaan markkinointitutkimusprojektia ulkomailla ottaen huomioon mahdolliset markkinanäytteiden saamisen vaikeudet tai kielimuurit ja kulttuuriset kysymykset, kuten suoraan naisille puhumisen tai esimerkiksi tabuaiheista keskustelemisen rajoitukset. Suunnittelet asianmukaista tutkimusta, ymmärrät primaari- ja toissijaista dataa, suoritat sekä laadullisia että kvantitatiivisia data-analyysejä ja käytät tuloksia parantaaksesi markkinoinnin päätöksentekoa. Valinnaisten moduulien avulla voit valita sinua eniten kiinnostavia aiheita. Esimerkiksi vähittäismarkkinoinnissa tarkastellaan verkko- ja myymäläpohjaisen vähittäiskaupan moninkertaisia haasteita ja alan muutoksen taustatekijöitä hyödyntäen tosielämän kokemuksia muodin ja elintarvikekaupan maailmoista. B2B-markkinoinnissa sinut esitellään monimutkaisiin osto- ja myyntisuhteisiin organisaatioiden välillä ja markkinointikysymyksiin, kuten verkkokauppaan, avainasiakkaiden hallintaan ja toimitusketjun etiikkaan.
Opintoaiheita ovat mm.
- Ammattibrändin kehittäminen
- Globaalit markkinat
- Markkinointimittarit
- Markkinointitutkimus
Lisäksi kaksi vaihtoehtoa: vähittäismyynti, etiikka ja sosiaalinen vastuu markkinoinnissa, markkinointi B2B, markkinointipalvelut, sosiaalisen median markkinointi, urheilumarkkinointi tai muut liiketoiminta-alueet, mukaan lukien kielet.
Luottotaso 5
Sijoitusvuosi
Työkokemusta tai opiskelua ulkomailla vuosi
Vuosien 2 ja 3 välillä voit halutessasi opiskella englannin opetettuja kursseja vuoden ajan jossakin ulkomaisista kumppanikorkeakouluistamme. Tällä hetkellä voit opiskella vuoden ulkomailla (tai yhdistää työn ja opiskelun) Berliinissä, Kööpenhaminassa, Madridissa, Pariisissa ja muissa paikoissa, kuten Brisbanessa, Sydneyssä (Australia), Japanissa, Kanadassa ja Yhdysvalloissa. Sopivan kielitaidon omaaville on myös monia mahdollisuuksia opiskella paikallisella kielellä mm. Ranskassa, Saksassa ja Espanjassa.
Voit myös jakaa vuoden ulkomailla ensimmäisen lukukauden vaihtoon ja toisen lukukauden työharjoitteluun, jotka molemmat suoritetaan ulkomailla. Tai tee harjoitteluvuosi ulkomaille.
Vaihtoehtoisesti voit suorittaa vuosien 2–3 välisenä aikana yhden vuoden kokopäiväisen työharjoittelun ammatillisen kokemuksen vuodeksi Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Aiemmat opiskelijat ovat suorittaneet harjoittelupaikkoja useissa arvostetuissa organisaatioissa, kuten Barclays Bankissa, British Airwaysissa, Disney UK:ssa, IBM:ssä ja NHS:ssä, sekä pienemmissä yrityksissä.
Vuosi 3
Jatkat markkinointianalytiikan osaamisesi laajentamista ja pohdit markkinoijille avoimia monipuolisia viestintäkanavia pohtimalla esimerkiksi asiakkaiden tarpeiden vaihtelua ja käsityksiä ulkomaisista brändeistä eri maissa. Sinulla on mahdollisuus tehdä väitöskirja, jossa tutkit valitsemaasi aihetta. Esimerkkinä voit analysoida, kuinka brändi on uudelleensijoittunut ulkomaisilla markkinoilla, tai harkita esimerkkiä "glokalisoituneesta" yrityksestä, joka kehittää ja jakelee maailmanlaajuisesti, mutta mukauttaa tuotteensa, palvelunsa ja markkinointinsa paikallisten markkinoiden mukaiseksi. Hyödyt ulkomaanmatkasta Cross-Cultural Studies in Marketing -moduulissa, jossa tutustut paikalliseen kulttuuriin ja ulkomaiseen liiketoimintaan ja tapaat alumneja.
Opintoaiheita ovat mm.
- Poikkikulttuuriset tutkimukset markkinoinnissa
- Kansainvälinen markkinoiden suunnittelu ja strategia
- Markkinointianalyysi
- Markkinointiviestintä
Lisäksi kaksi vaihtoehtoa kohde-, kulttuuri- ja perintömarkkinointi, väitöskirja, interaktiivinen ja digitaalinen markkinointi, tuotemerkkien hallinta, uusien tuotteiden kehittäminen tai muut liiketoiminta-alueet, mukaan lukien kielet.
Luottotaso 6
Kansainväliset mahdollisuudet
Monet kursseistamme tarjoavat kansainvälisiä opiskelu- ja työkokemuksia, ja yliopisto tarjoaa muita globaaleja mahdollisuuksia, joihin kaikki opiskelijat voivat hakea - joten mitä tahansa opiskelet, sinulla on mahdollisuus lähteä ulkomaille.
Mahdollisuuksia voivat olla:
- Osallistuminen lukukauden tai vuoden pituisiin vaihtoihin oppilaitoksissa ympäri maailmaa
- Osallistumassa kansainväliselle kesäkoululle tai opintomatkalle
- CV:n kehittäminen vapaaehtoistyön tai työharjoittelun kautta ulkomaille
Kansainvälinen kokemus laajentaa näköaloja, lisää itseluottamusta ja parantaa globaalia ymmärrystä sekä on upea urasi kannalta.
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Yliopisto on sitoutunut tukemaan kunnianhimoisia ja erinomaisia opiskelijoita ja tarjoamme erilaisia apurahoja tukikelpoisille perusopiskelijoille, jotka kattavat kaikki tai osan opintomaksuista.
Galleria
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.