Kandidaatin inhimillinen maantiede ja kaupunki- ja maaseudun suunnittelu
Xingyi Normal University for Nationalities
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Qianxinan Buyei and Miao Autonomous Prefecture, Kiina
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Human Geography and Urban-Rural Planning Major: Tämä pääaine perustettiin vuonna 2012, joka tunnettiin aiemmin nimellä "Resurssien, ympäristön ja kaupunkien ja maaseudun suunnittelun hallinta", ja nimettiin uudelleen vuonna 2013. Vuodesta 2013 lähtien se ottaa mukaan 60 opiskelijaa jokaiselle luokalle, ja koulujärjestelmä kestää neljä vuotta. Tällä hetkellä on 11 kokopäiväistä opettajaa, joiden laboratoriot ja suhteellisen kehittyneet laitteet vastaavat opetustarpeita; opetusvaikutus on ilmeinen, ja useita ominaispiirteitä, kuten maanmittaus, suunnittelu ja piirtäminen sekä maantieteen opetus, on muodostettu pohjimmiltaan; kehitysprosessi maakuntamme ja prefektuurimme ympäröivistä kaupungeista Nopeutettu, kiinteistöjen, rakentamisen sekä suunnittelun ja kartoittamisen kaltaisten toimialojen kehitys on tarjonnut valmistuneille suuren määrän työllistymis- ja yrittäjyysmahdollisuuksia. Opiskelijoiden työllisyysaste on suhteellisen korkea ja on pysynyt yli 90 prosentissa viime vuosina.
Tämän pääaineen ominaisuudet ovat erinomaisia: ensimmäinen on vahvistaa ammatillista perustaitoja koskevaa koulutusta, korostaa ammatillisia perustaitokursseja "datan tutkintatoiminnasta", "kartantuottokyvystä", "suunnittelukyvystä", "perustutkimuskyvystä ja analysointikyvystä" , "maantiede" "Opetuskyvyn" viisi kykymoduulia kehittävät opiskelijoiden ammatillisia perustaitoja; koulutussuunnitelman opetussuunnitelman rakenne "kaupungin yleissuunnitelmasta" "kaupungin yksityiskohtaiseen suunnitteluun" ja "erikoissuunnitteluun" heijastaa opiskelijoiden asteittaista koulutusprosessia 'perustaidot. Toinen on korostaa sekä teoriaa että käytäntöä. Käytännön opetus on merkittävä osa ammatillista koulutussuunnitelmaa jaettuna eri lukukausiin. Teoreettisessa opetuksessa luokan käytännön opetusta vahvistetaan, jotta opiskelijat voivat ymmärtää ja hallita suunnittelun ja suunnittelun kokonaisprosessia, jotta voidaan saavuttaa opiskelijoiden kokonaisvaltainen kyky. Kolmas on keskittyä tietokoneohjelmiin. Opiskelijat ovat oppineet kaikenlaisia tämän pääaineen tarvitsemia tietokoneohjelmistoja. Jokaisen ohjelmistokurssin avaamisen jälkeen opiskelijat vahvistuvat tietokoneen sovellusten koulutuksessa, he kehittävät graafisia tuotanto- ja kuvankäsittelyominaisuuksiaan ja vahvistavat opiskelijoiden suunnittelun kattavaa ilmaisua piirustukset.