Lue virallinen kuvaus

Lisäarvon luominen tuotemerkkien kautta - tämä merkitsee Brand Academy -koulutuksen tarjousta. Juuri tämä tekee Brand Academy -yliopistosta yliopiston, joka mahdollistaa tutkinnon suorittaneen menestyksekkään uran ja pitkän uran.

Brand Academy -nimisessä kansainvälisessä kokeneiden professorien, luennoitsijoiden, asiantuntijoiden ja harjoittajien tiimissä opetetaan, miten tuotemerkkejä suunnitellaan, kommunikoidaan, lavastetaan ja hallitaan. Käytännöllinen ja pieni seminaariryhmä, joka takaa intensiivisen ja henkilökohtaisen tuen.

historia

Suurten tuotemerkkien kiehtovuus inspiroi saksalaisia ja kiinalaisia ystäviä vuonna 2010 perustamaan tuotemerkkien kollegion.

Koulutuspaikka, joka yhdistää brändin tunnettuutta ja keskittyy brändihistoriaan, tunnustamalla, että koulutus ja luovuus ovat erottamattoman kokonaisuuden kaksi osaa. Ja sen pitäisi olla paikka, joka yhdistää kulttuurit Euraasian avaruuteen. Yliopisto syntyi tästä ajatuksesta.

Brand Academy, ammattikorkeakoulu sijaitsee Markencity Hampurissa, josta on näkymät Elbeen. Se on ensimmäinen yliopisto, joka keskittyy tuotemerkkeihin - keskeinen strateginen menestystekijä kansallisille ja kansainvälisille yrityksille. Tuotemerkit ovat tarttuvia tarinoita - opiskelijat näiden tarinoiden tulevina keksijöinä.

Brand Academy on valtion tunnustama yksityisyliopisto, jossa on kansainvälisesti akkreditoituja kandidaatin ja maisterin tutkinto-ohjelmia, ja pidämme erittäin tärkeänä luovuuden, uteliaisuuden ja kosmopoliittisuuden kulttuuria. Yliopistomme on oppimispaikka, jossa yhdistyvät tieteellinen tutkimus ja läheiset yhteydet brändiyrityksiin Euroopassa ja Aasiassa.

MERKKI-AKADEMIAN MISSIO:

Yhdenmukaiselle maailmalle koulutamme kulttuurienvälisiä tuotemerkkejä.

Sovelluslähtöinen, monitieteinen ja käytännöllinen - annamme asiantuntemusta brändinhallinnasta, suunnittelusta ja viestinnästä sekä edistetään kulttuurienvälistä, tavoitteellista verkostoitumista - opiskelijoiden henkilökohtaiseen kehitykseen opintojensa aikana ja sen jälkeen.

MERKAKADEMIAN VISIO

Parempi brändikulttuuri Euraasian alueella.

MERKAKADEMIAN ARVOT

Päivittäistä ajattelua ja toimintaa ohjaavat sitovat arvot:

  • kunnioitus
  • vuoropuhelu
  • sitoutuminen
  • Ammatillinen huippuosaaminen
  • kulttuurienvälisyyden

ARVIOINTI:

Muiden ihmisten arvostus ja asenne heitä kohtaan ovat pohjimmiltaan myönteisiä - kunnioitus ja arvostus miellyttävän ja vilkkaan oppimisen ja työskentelyn ilmapiirille.

DIALOG:

Edistämme sisäistä ja ulkoista vuoropuhelua - opiskelijoiden, professorien, luennoitsijoiden, käytännön kumppaneiden sekä osastojen ja kulttuurien välillä. Jakamalla ja heijastamalla saamme uusia oivalluksia.

sitoumus:

Vaadimme oppilaistamme omistautumista, innostusta ja kurinalaisuutta maksimoimaan oppimistuloksensa. Meille on enemmän kuin ammatillinen saavutus - me tuemme jokaista yksilöä hänen persoonallisuutensa kehityksessä.

AMMATTIVAIKUTUS:

Meitä ohjaa halu valmistaa parhaat ja löytää innovatiivisia ratkaisuja ongelmiin. Kannustamme oppilaitamme tarjoamaan heille tehokkaan, onnistuneen opiskeluajan ja lupaavan tulevaisuuden uran.

Interculturality:

Täällä eri maiden oppilaat työskentelevät yhdessä tehokkaasti opetuksessa, tutkimuksessa ja käytännön hankkeissa. Tämä elävä kulttuurienvälisyys välittää opiskelijoillemme kokemuksia ja osaamista heidän persoonallisuutensa kehittämiseen, mikä on ratkaiseva etu työelämässä.

Ohjelmien opetuskielet:
  • Englanti
  • Saksan kieli

Tämä koulu tarjoaa myös:

Brand Academy - University of Applied Sciences

What is Design?

Experiences of our Master Students

Brand Academy, Hochschule für Design und Kommunikation
Osoite
Rainvilleterrasse 4, D-22765
Hamburg, Hamburg, Saksa
Verkkosivusto
Puhelin
+49 40 380893560