Keystone logo
DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Johdanto

DigiPenin teknillisessä instituutissa Singaporessa koet tiukan koulutuksen, jonka tarkoituksena on valmistella sinua kiinnostaviin työmahdollisuuksiin globaalissa digitaalitaloudessa. Opintojen kautta kehität teoreettisia puitteita ja perustiedot, jotka ovat merkityksellisiä ja hyödyllisiä koko uran ajan.

Säännöllisen kurssityön ja tehtävien lisäksi käytät tietosi käytännön tiimiprojekteihin, jotka hyödyntävät viestintää ja monitieteistä yhteistyötä. Tämä projektipohjainen painopiste haastaa sinut ratkaisemaan vaikeat ongelmat, kun työskentelet yhdessä luomaan alkuperäisiä ohjelmistoja, pelejä, animaatioita ja muuta akateemisessa ympäristössä, joka toistaa ammattimaisen tuotantostudion. Valmistuttuaksesi sinulla on vahva käsitys alasi perustiedot, kyky innovoida uusia ratkaisuja ja työpaikka, jonka avulla voit erottua mahdollisille työnantajille.

HISTORIA

Claude Comair perusti DigiPenin vuonna 1988 Vancouverissa, Kanadassa, tietokone simulointi- ja animaatioyrityksenä. Työn kysynnän kasvaessa Comairilla oli vaikeuksia löytää pätevää henkilöstöä, jolla ei ollut vain perustiedot tietotekniikasta, mutta joka oli perehtynyt myös uusimpaan digitaalitekniikkaan. Sellaisenaan DigiPen alkoi tarjota 3D-tietokoneanimointiin tarkoitettua koulutusohjelmaa. Pian sen jälkeen DigiPen teki yhteistyötä Nintendo of America -yhtiön kanssa sertifiointiohjelman perustamiseksi videopelien ohjelmointiin.

Videopelien kehittyessä yksinkertaisesta 2D-grafiikasta kehittyneisiin 3D-maailmoihin, teollisuuden tarve pätevien työntekijöiden tarpeisiin, joilla on syventävä koulutus digitaalisen taiteen, suunnittelun ja ohjelmistojen suunnittelussa, jatkoi kasvuaan. DigiPen suunnitteli ja kasvatti tarvetta kasvavaan tarpeeseen videopelien kehityksessä maailman ensimmäisen kandidaatin tutkinto-ohjelman (tietojenkäsittelytieteen kandidaatin toimesta reaaliaikaisessa interaktiivisessa simulaatiossa), joka valmistaisi opiskelijoita ainutlaatuisiin haasteisiin ammatillisen 3D-pelin ja simulaation luomisessa ohjelmisto. DigiPen muutti kampuksen Redmondiin, Washington, USA, vuonna 1998 ja avasi ovensa DigiPen Institute of Technology.

Se, joka alkoi uraauurtavana lähestymistapana simulaation ja pelien kehittämisen koulutukseen, on kehittynyt kattamaan uusia ohjelmia digitaalisen taiteen ja animaation, tietokonetekniikan, pelisuunnittelun, musiikin ja äänisuunnittelun sekä muihin tietotekniikan erikoistumisiin. DigiPen tarjoaa tänään Redmondin kampuksella yhdeksän kandidaatin tutkinto-ohjelmaa ja kaksi maisteriohjelmaa. DigiPen tarjoaa myös tutkinto-ohjelmia kahdessa kansainvälisessä kampuksella Singaporessa ja Bilbaossa, Espanjassa, sekä yhteistyökoulutusyhteistyönä Etelä-Korean ja Thaimaan koulujen kanssa.

DigiPen-ero

Opiskelijat valitsevat DigiPenin (Singapore) monista syistä - olipa kyse sitten erikoisohjelmistamme, ryhmäprojektien painottamisesta ja soveltavasta oppimisesta, poikkeuksellisista alumniverkko- ja teollisuusyhteyksistä tai kokeneista tiedekunnista. Nämä ovat vain muutamia ominaisuuksista, jotka määrittelevät sekä kuka olemme että mitä teemme.

keskittynyt

Ilmoittamalla opiskelualueesi hakeessasi hyppäät suoraan kentällesi sopivimpaan kurssityöhön. Opintojen loppuun mennessä sinulla on korkeatasoinen tieto ja olet valmis siirtymään uuteen uraasi.

Käytännön

DigiPen opettaa sinua olemaan ongelmanratkaisija ja uudistaja reaalimaailman projektien kautta. Soveltamalla akateemisia periaatteita konkreettisiin vuoden mittaisiin ryhmäprojekteihin, sinä ja ikätovereitasi hankkit käytännön tiedon tullaksesi tekniikan luojaksi - ei vain käyttäjäksi.

kytketty

Vahvat yhteytemme Singaporen teknologia-alaan antavat mahdollisuuden hyödyntää syvää kaivoa teollisuudesta ja aloittaa ammatillisen verkostosi rakentamisen ensimmäisistä päivistä kampuksella. Teemme tiivistä yhteistyötä useiden arvostettujen teollisuuskumppaneiden kanssa - mukaan lukien Ubisoft Singapore, Autodesk, Koei Tecmo, Continental Automotive ja muut - tarjotaksemme opiskelijoillemme ammatillisia kasvu- ja uramahdollisuuksia.

kuuluisa

DigiPen-opiskelijat ovat voittaneet 57 palkintoa Independent Games -festivaalilla - enemmän kuin mikään muu koulu maailmassa. Ja Princeton Review on kymmenen vuoden ajan sijoittanut DigiPenin viiden parhaan pelisuunnittelukoulun joukkoon.

Kokenut

Palkkaamme maailmanluokan sisältöasiantuntijoita johtavista akateemisista laitoksista ja teollisuusjätteistä, kuten Microsoft, Nintendo, Disney, Pixar, Bungie ja Sony. Tiedekunnan ohjaajamme tuovat kollektiivisen kokemuksen palkitusta akateemisesta tutkimuksesta, huipputeknisestä ohjelmistokehityksestä, triple-A-videopelien tuotannosta ja alan johtajuudesta suoraan luokkahuoneeseen.

Sijainnit

  • Singapore

    PIXEL Building, 10 Central Exchange Green,

    Ohjelmat

      Laitos tarjoaa myös:

      Kysymyksiä