Äänitekniikan kandidaatti
SAE Institute Germany
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Berlin, Saksa
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
24 - 42 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Halusitpa sitten työskennellä musiikin tuotannossa, elokuvien tai TV:n jälkituotannossa, live-äänentoistossa, radiolähetyksissä, äänisuunnittelussa, pelien äänessä tai jollakin audioteollisuuden monista eri osa-alueista, BA/BSc (Hons) Audio Production * Kandidaatin tutkinto antaa sinulle menestyvän uran edellyttämät tiedot ja käytännön taidot.
Opinto-ohjelma koostuu kahdesta kurssista, tunnettu ja alan tunnustettu SAE Audio Engineering Diploma ja kandidaattitaso, joka tarjoaa sinulle lisätaitoja ja ymmärrystä luovista aloista, projektinhallinnasta, immateriaaliomaisuudesta ja erikoistuneesta äänitekniikasta, mikä johtaa kansainväliseen tunnustettu BA/BSc (Hons) Audio Production* -tutkinto, Hertfordshiren yliopiston validoima.
Saatavilla on erilaisia opiskelumuotoja:
- Kokopäiväinen: Kurssi toteutetaan kokopäiväisesti ja sen vakiokesto on 96 viikkoa (24 kuukautta). Tämän kompaktin, nopean tutkimuksen avulla voit valmistua nopeammin ja aloittaa urasi aikaisemmin.
- Osa-aikainen: Osa-aikaisten opintojen tapauksessa on 2 vaihtoehtoa. Vaihtoehto 1 sisältää 120 viikon (30 kuukauden) vakiojakson. Vaihtoehto 2 kattaa 168 viikkoa (42 kuukautta).
*Kun SAE-tutkinto on suoritettu onnistuneesti, opiskelijat voivat olla oikeutettuja ilmoittautumaan Hertfordshiren yliopiston vahvistamaan ohjelmaan ja opiskelemaan kunniatutkintoa varten. Hakijat, jotka täyttävät tietyt pääsyvaatimukset, voivat hakea kokopäiväiseen opintomuotoon. ± ei yleensä koske EU:n ulkopuolisia asukkaita SAE Institute pidättää oikeuden tehdä tarkistuksia ja muutoksia esitettyihin tietoihin jatkuvien parannustoimien ja sidosryhmien palautteen mukaisesti.
Pääsymaksut
Galleria
Ilmoitukset
Ymmärtääksemme, mikä on nykyaikainen oppiminen, tarkastelemme ensin opiskelijoiden tarpeita. Onnistunut oppiminen taataan vain, jos yksilölliset tarpeet ja erilaiset oppijat otetaan huomioon.